معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مطرح کرد؛

نیاز ۳۹۶ هزار سرویس اتوبوس برای۸۴۰ هزار زائر باقی مانده در عراق

قربانی گفت: تعداد تجمع زائرانِ در انتظار بازگشت تا ۲۷ مهر ۸۴۰ هزار نفر بوده است و پیش بینی می‌شود برای بازگشت زائران حدود ۳۹۶ هزار سرویس اتوبوس به صورت روزانه نیاز است.

نیاز ۳۹۶ هزار سرویس اتوبوس برای۸۴۰ هزار زائر باقی مانده در عراقبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صداوسیما؛ مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تعداد حمل و نقل عمومی در مرز‌های چهارگانه (مهران، شلمچه، چذابه، خسروی) در مجموع ۲ برابر سال گذشته بوده است.

او در نشستی که روز شنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، افزود: حمل و نقل زائران در اربعین نسبت به سال گذشته با کیفیت بهتر درحال انجام است و آسیب شناسی طرح اربعین از سال گذشته از سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در سازمان صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: دوربین‌های نظارت تصویری تمامی تردد‌ها را رصد می‌کند.


بیشتر بخوانید: خدمت رسانی ۱۱ هزار اتوبوس به زوار اربعین/ جابجایی ۴۵۰ هزار زائر اربعین از طریق ناوگان ریلی


قربانی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های حمل و نقل جاده‌ای ویژه اربعین افزود: وضعیت شبکه‌های حمل و نقل ویژه اربعین از روز‌های گذشته بررسی شده و در مجموع ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی در نظر گرفته شده بود و سامانه‌های ۱۴۱ نیز اطلاع رسانی‌های خوبی را به هموطنان درخصوص ناوگان‌های حمل و نقل انجام دادند.

او با بیان اینکه تعداد حمل و نقل عمومی در مرز‌های چهارگانه در مجموع دو برابر سال گذشته بوده است، اظهار کرد: در مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در مجموع دو برابر سال گذشته تردد صورت گرفته است و تعداد تجمع زائرین در انتظار بازگشت تا ۲۷ مهر ۸۴۰ هزار نفر بوده است و پیش بینی می‌شود برای بازگشت زائران حدود ۳۹۶ هزار سرویس اتوبوس به صورت روزانه نیاز است.

انتهای پیام/

اعزام ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زوار حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار