بسته حوادث (بیست و هشتم مهر ماه ۹۸):

واژگونی خودرو در راه مدرسه، جان یک دانش آموز را گرفت/ انفجار ساختمان مسکونی در مشهد، یک مصدوم بجای گذاشت

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هشتم مهر ماه ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود برازنده رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: حادثه واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۰ محور فاروج به قوچان محدوده دو راهی روستای جعفرآباد، یک فوتی و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

واژگونی خودرو در راه مدرسه، جان یک دانش آموز را گرفت/ پلمب سه مطب دندانپزشکی متخلف در نیشابور

او ادامه داد: عوامل پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه یک سرنشین این خودرو که دختری حدودا ۱۶ ساله بود در محل حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: از ۵ مصدوم این حادثه ۲ نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ و ۲ نفر عوامل پایگاه هلال‌احمر فاروج و یک نفر را عوامل پایگاه هلال‌احمر قوچان بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان انتقال دادند.

 

واژگونی خودرو در راه مدرسه، جان یک دانش آموز را گرفت

 
 
مهدی مجیدی فرد سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: صبح امروز یک شنبه ۲۸ مهرماه یک دستگاه خودروی سواری در مسیر روستای رودخانه به سمت روستای اسدآباد در منطقه جلگه رخ، واژگون و در اثر این حادثه دانش آموز پایه هشتم دبیرستان شبانه روزی این منطقه جان خود را از دست داد.

او ادامه داد: همچنین در این سانحه دو دانش آموز دیگر مجروح شدند که جهت پیگیری روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خودرو سانحه دیده سرویس دانش آموزی نبوده و به صورت آزاد وظیفه انتقال این سه دانش آموز به مدرسه را بر عهده داشته است.
 

پلمپ سه مطب دندانپزشکی متخلف در نیشابور

 
جلال کمالی مدیر نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: مطب سه دندانساز غیرمجاز، به علت نداشتن مجوّزهای قانونی، پس از دریافت حکم از مقامات قضایی و با همراهی پلیس اطلاعات و اماکن پلمپ شد.

او ادامه داد: این مراکز طی بازدید‌های مکرر و دقیق کارشناسان نظارت بر درمان، پلمپ شدند.

مدیر نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده یا دریافت خدمات نامطلوب با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس گرفته و شکایت خود را ثبت نمایند تا واحد نظارت بر درمان در اسرع وقت پیگیری و با این مراکز برخورد قانونی داشته باشد.
 
 

 انفجار ساختمان مسکونی در مشهد، یک مصدوم بجای گذاشت

 
سرآتشیار محسن اسدی مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی مشهد امروز گفت: درپی وقوع انفجار منزل مسکونی در ساختمان سه طبقه در منطقه قاسم آباد مشهد آتش نشانان به محل اعزام شدند.
 
واژگونی خودرو در راه مدرسه، جان یک دانش آموز را گرفت

او ادامه داد: این انفجار همراه با آتش سوزی در طبقه اول این آپارتمان مسکونی سه طبقه رخ دادبود که در پی آن یک مرد جوان دچار سوختگی شدید شد.

مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان همزمان با انتقال فرد مصدوم به بیرون از ساختمان و تحویل وی به عوامل اورژانس، آتش سوزی ناشی از این انفجار را مهار کردند.

اسدی با اشاره به تخریب بخشی از این منزل مسکونی، افزود: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام // ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار