رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام :

موج برگشت زائرین در اوج خود قرار دارد / تمام معابر شهری مملو از زائرین است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:ترافیک در شهر مهران تقریبا سنگین است موج برگشت زائرین در اوج خود قرار دارد.

موج برگشت زائرین در اوج خود قرار دارد / تمام معابر شهری مملو از زائرین استابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبر نگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در حال حاضر ترافیک در شهر مهران تقریبا سنگین است و موج برگشت زائرین در اوج خود قرار دارد.

او بیان کرد: تمام معابر شهری تقریبا مملو از زائرین است که به سمت مقاصد خود در حال حرکت هستند.

کهزادی اضافه کرد: در این بین با توجه به این پیاده روی زائران خستگی بر آن‌ها قالب دارد ضمن استراحت در شهر مهران بتوانند با رعایت و مد نظر قرار دادن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بتوانند در صحت و سلامتی به مقاصد برسند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  ادامه داد: توصیه داریم رانندگان سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند و با توجه به امکانات موکب‌های که در طول مسیر است دقایقی را در این موکب‌ها استراحت کنند با آرامش به ادامه مسیر حرکت خود بپردازند.

او در ادامه تاکید نمود:زائران باید هم اکنون در مسیر برگشت  حتماً از اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ خود استفاده کنند.

سرهنگ کهزادی یاداور شد:همکاری رانندگان در رعایت مقررات و توجه به علائم راهنمای راه‌ها و معابر و تردد از کمربندی شهر‌ها مطمئنا کمک بسیار شایانی به روانی ترافیک معابر شهری خواهد کرد.

انتهای پیام/با

ترافیک نیمه سنگین در شهر مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.