ابوترابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بسیاری از نمایندگان با دولت رودربایستی دارند/ مجلس باید درباره قیمت نامتعارف برخی کالاها از دولت توضیح بخواهد

نماینده نجف آباد گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس با دولت رودربایستی دارند و از همین رو کمتر به نظارت به اقدامات این قوه می‌پردازند.


بسیاری از نمایندگان با دولت رودروایسی دارند/مجلس باید درباره قیمت نامتعارف از اجناس از دولت توضیح بخواهدابولفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عدم قیمت‌گذاری صحیح بر کالاها و نقش قوه قضاییه در این زمینه، اظهار کرد: دستگاه قضا حلقه آخر مبارزه با گرانفروشی است و دستگاهای متولی مانند دولت و مجلس نباید بگذارند که کار به ورود دستگاه قضا برسد.

او افزود: معتقدم که مجلس و دولت نظارت درستی بر قیمت‌ کالاها در بازار ندارند، پارلمان باید به صورت مستقیم بر دولت نظارت ویژه داشته باشد چرا که قیمت‌گذاری ها از سوی قوه مجریه صورت می‌گیرد.

ابوترابی تصریح کرد:کاملا مشخص است که در قیمت گذاری برخی اجناس مانند رب گوجه و خودرو فساد صورت می‌گیرد و این موضوع ضعف دولت را در نظارت صحیح نشان می‌دهد.

نماینده مردم نجف آباد گفت: به نظر می‌رسد که بسیاری از نمایندگان مجلس با دولت رودربایستی دارند و از همین رو کمتر به نظارت به اقدامات این قوه می‌پردازند.

ابوترابی گفت: سال گذشته مجلس با فشار بر رئیس جمهور موفق شد تا رئیس بانک مرکزی را تغییر کند که این امر اتفاق‌های خوبی را در حوزه ارز به همراه داشت، اکنون نیز پارلمان موظف است که درباره قیمت نامتعارف برخی از اجناس از دولت و وزرای مربوط آن توضیح بخواهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
چرا ادامس گرون شده ؟؟ // چرا پفک نمکی گرون شده ..........
آخرین اخبار