رئیس آب فاضلاب روستایی گرمسار:

عملیات پروژه ایجاد شبکه توزیع روستای کهک شهرستان گرمسار آغاز شد

امین حسینی گفت:با ابن اقدام ۵۰ فقره انشعاب برای اهالی روستای کهک گرمسار نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امین حسینی  رئیس آب فاضلاب روستایی گرمسار ضمن بیان اینکه طی مراسمی عملیات اجرایی پروژه ایجاد شبکه توزیع روستای کهک گرمسار آغازشده است، گفت: طَی این پروژه تعداد ٥٠ فقره انشعاب نیز برای اهالی روستا ایجاد و نسبت به نصب کیت و کنتور اقدام می‌شود.

او ضمن بیان اینکه این طرح به طول ۶۰۰ متر خواهد بود، افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری و خودیاری اهالی روستا هزینه شده است.

رئیس آب فاضلاب روستایی گرمسار از آغاز بهره‌برداری آزمایشی ایستگاه پمپاژ آب روستای حاجی‌آباد شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این ایستگاه پمپاژ برای تأمین آب شرب باکیفیت روستای حاجی‌آباد بااعتباری بالغ‌بر ٥٠٠ میلیون ریال و در مدت دو ماه احداث‌شده است.

حسینی ضمن بیان اینکه چاه آب شرب روستای مذکور فاقد کیفیت است، در ادامه تصریح کرد: با انجام این پروژه آب موردنیاز روستا از محل مجتمع ٧٥ روستایی تأمین می‌شود.

او افزود: قطعاً یکی از دغدغه‌های موجود در آب و فاضلاب روستایی تهیه و تأمین آب موردنیاز مردم است که در راستا طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری در دست اقدام قرار دارد و می‌کوشیم تا با اجرای آن‌ها بخشی از دغدغه مردم برطرف شود.

انتهای پیام/ح

۵۰ فقره انشعاب برای اهالی روستای کهک گرمسار نصب می‌شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار