پرداخت به موضوع اطاعت و توجه در نمایش «هله. هین. هان»

«هله. هین. هان. (هلا)» یک موضوع اخلاقی و اجتماعی را دستمایه ارتباط با مخاطب خود قرار داده است.

پرداخت به موضوع اطاعت توجه در نمایش «هله. هین. هان»حسام رضائیان بازیگر نمایش «هله. هین. هان. (هلا)» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره متن نمایش «هله. هین. هان. (هلا)» گفت: این نمایش با متن‌های مختلف و ایده‌های خودمان اتود خورده و بعد از ۶ ماه تمرین و با همکاری عوامل گروه آن را به صحنه بردیم.

بازیگر نمایش «هله. هین. هان. (هلا)» با اشاره به استقبال مخاطبان اظهار داشت: به نظر بنده در اجرای ما غافل گیری بسیار زیاد است و مخاطبان بیشتر جذب تماشا می‌شوند. هله. هین. هان. هلا در لغت نامه به معنای اطاعت و توجه کردن است و کاملا با فضای داستان مرتبط است.

بازیگر نمایش «هله. هین. هان. (هلا)» درباره میزان رضایت خود از بازی در این نمایش گفت: مهم نیست روی صحنه آقای پور آذری چه دیالوگی گفته شود؛ مهم‌ترین چیز رفتار بازیگر در ذهن تماشاچیان است.

رضائیان با اشاره به تمرینات خود قبل از اجرای نمایش «هله. هین. هان. (هلا)» اظهار داشت: ما در دو ماه آخر روزانه تمرین داشتیم، ولی این تمرینات قبل از آن به صورت کلاسی انجام می‌شد و بخشی از تمرینات ما توسط ماکان اشکواری به دلیل تمرکز کردن و قوی کردن بدن مرتبط با نقش خودمان انجام می‌شد.

بازیگر نمایش «هله. هین. هان. (هلا)» درباره سابقه فعالیت خود در تئاتر گفت: بنده دو کار با آقای رحمانیان به نام آیینه‌های روبرو و ترانه‌های قدیمی پیکان جوانان انجام دادم و در سریال تلویزیونی سلام آقای مدیر به عنوان نقش محمد پیل آبادی هم بازی کردم.

نمایش هله، هین، هان (هلا) به نویسندگی و ترجمه نشمینه نوروزی، کارگردانی حمید پور آذری و لیلی رشیدی و با هنرمندی محمد آجیلی، زهرا اسدالله تبار، هومن اردکانی، سانیا احتجاب، آرمان پسیان، پویا حاجی‌کریم، حنانه حسین‌زاده، علی حنفیان، سوگل خوشقدم، عرشیا رحمانی، حسام رضاییان، آرین شمیرانی، امیرمحمد صادقی، پویا غفاری، آروین فقیه، یاس فرخنده، اریسا گودرزی، نیکا مشهدی، ثمین مصطفی‌لو و فاطمه هانی هر شب از ۲۱ مهر تا ۱۵ آبان ماه ساعت ۱۸:۴۵ به مدت سه ساعت و ۲۰ دقیقه در عمارت روبرو روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار