رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: ۴ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال نابینایان نیشابوری پرداخت شد.

۷۰ درصد نابینایان نیشابور تحت پوشش بهزیستی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون برای ۲۴ نفر از افراد نابینا اشتغال ایجاد شده که یه این منظور، ۴ میلیارد ریال تسهیلات به آن‌ها تعلق گرفته است.

او با بیان اینکه حدود هزار نابینا در نیشابور داریم، ادامه داد: ۷۰ درصد جمعیت نابینایان شهرستان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و از خدمات آن بهره منده شده اند.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: علاوه بر اهدای وسایل توانبخشی نظیر لوح و قلم و ساعت گویا به روشندلان در زمینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه، کمک هزینه‌های تحصیلی و سایر موارد نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان و مشارکت‌های مردمی پرداخت شده است.

صدر افزود: هم اکنون ۲۰ دانشجوی روشندل تحت پوشش داریم که تا سقف ۴۰‌میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه می‌گیرند و برای بهبود شرایط تحصیلی‌آن‌ها ۳ دستگاه لب تاپ به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال نیز خریداری شده است.

او تصریح کرد: ۱۵۰ نفر از روشندلان نیز در قالب طرح معین الضعفا برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد اعزام شده اند و از این سفر معنوی بهره برده اند.
 
انتهای پیام// س. ح
 

ایجاد اشتغال برای نابینایان نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.