در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ناگفته‌های آقای بازیگر از دلایل پرمخاطب بودن «ستایش» / انتقاد کیهان ملکی از برندسازی در سینما

کیهان ملکی دلایل پرمخاطب بودن سریال «ستایش» را تشریح کرد.

کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون حضور در فصل سوم سریال «ستایش» گفت:مهمترین دلیل حضور من در سریال، کارگردان بود.و البته محبت نویسنده و تهیه کننده هم باعث شد که کار را بپذیرم.

ی

وی ادامه داد:در ابتدا نقش دیگری برای من در نظر گرفته بودند که مطلوب من نبود و دوباره به من نقش سامان، دوست مهدی (پسر خانم مظفری) را پیشنهاد دادند وبعد از صحبتی که داشتیم، در این کار حضور پیدا کردم.

ملکی پیرامون کم کاری خود عنوان کرد:سال هاست که نقش مطلوب خودم را ندیدم البته یکی از دلایل  حضور نداشتنم این است که بعد از اثبات خود درنقش‌های مختلف، نقش محوری به من پیشنهاد نمی‌شود.

وی با اشاره به جذابیت سریال توضیح داد: به نظرم جذابیت پروژه استفاده از بازیگران خاطره انگیز بود وکسانی که این ایده را اجرایی کردند, قابل تحسین هستند.

ملکی پیرامون نقشی که ابتدا قرار بود در سریال «ستایش» بازی کند، بیان کرد: تجربه نقش را در آرشیو خودم داشتم و برای من تازگی نداشت از این رو تصمیم گرفتم نقش سامان را بازی کنم.

وی افزود: از ۱۰ سالگی فعالیت خودم را در بازیگری شروع کردم و نزدیک به ۲۶ سال است که کار حرفه‌ای می‌کنم، در این مدت نقش‌هایی را بازی کردم که قابل اعتنا وتاثیرگذار باشد.

بازیگر سریال «ستایش» در خصوص موفقیت و پر مخاطب بودن این سریال اظهار کرد: ویترین بسیار خوبی را در سریال «ستایش» شاهد هستیم، کارگردان، نویسنده و عوامل خوبی در این سریال حضور دارند. فیلمنامه سریال برای بخشی از جامعه جذاب است که مخاطب عام بعد از چند سال پیگیر آن است، اما اینکه چرا موفق بوده نیاز به تحلیل و بررسی دارد.

ی

ملکی در خصوص پیشنهاد‌های اخیر خود توضیح داد:سال گذشته چند پیشنهاد خوب داشتم مثل سریال «بانوی عمارت» واز «یاد‌ها رفته» بهرام بهرامیان که درگیر یک تئاتر بودم و نتوانستم در این کار‌ها حاضر شوم.

پول زیادی صرف ویترینی کردن بازیگران می شود

این بازیگر با اشاره به وضعیت سینما بیان کرد:متاسفانه سینما هم مانند فوتبال دچار برند سازی شده است و هزینه‌های بسیاری صرف ویترینی کردن بازیگران می‌شود و برخی از بازیگران را به سوپراستار‌های دست نیافتنی تبدیل کرده اند، اما نمی‌دانم چه سیاستی پشت آن وجود دارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است در کشور ما استعداد‌های بسیاری وجود دارد که به صورت عامدانه حذف می‌شوند، اما باید بدانیم ما فقط چند راه برای موفقیت در کشورداریم که با وجود چنین مشکلاتی این حرفه‌ها برای جوانان دست نیافتنی شده است و جوانان را از چرخه کار و اقتصاد دور می‌کنیم.

ملکی در خصوص کارگردانی یک فیلم بلند خاطر نشان کرد: قرار بود فیلم سینمایی را کارگردانی کنم، اسپانسرهم حضور پیدا کرد، اما به دلایلی قبول نکردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
زیاد جالب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
باسلام سریال ستایش خیلی جذاب شده من از نقش بازیگر که نقش مهدی مظفری هستن را خیلی دوست دارم دست همه بازیگران ستایش سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
باسلام سریال ستایش خیلی جذاب شده
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۳:۲۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
دیگه این فصل ، سریالش خیلی آبکی شده اصلاً هم بدرد نمیخوره فقط قسمتهای اولش خوب و جذاب بود
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۳۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام آقای کیهان ملکی ،

واقعا خوشحال هستم ، که بعد از مدت ها دوباره شما را می بینم ،
بازی شاد و روان و آسان و عامیانه و طنز شنا که آمیخته با لهجه شیرین ترکی است ،
بسیار دوست داشتنی است ،

بازی شما ، در آن سریال که همه دانشجو بودید و بازی در آن سریال که
با همسر خود می خواستید در یک اتوبوس خانه درست کنید ،


اما نفرت من از نرگس محمدی از سفر او که همراه خانم گودرزی و آقای شریفی نیا بود شروع شد ،
همان سفر که محسن تنابنده هم بود ،

سفر برای جام جهانی ، که در سفر رسما همه لخت بودند ،

از همان زمان ثانیه ها را می شمارم ، تا رسوایی ایشان بر زبان ها بیافتد .
آخرین اخبار