قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: موقعیت تمدنی، تاریخی، مفاخر، فرهنگ و هنر تربت جام زبانزد در کشور و جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امینی قائم مقام ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: موقعیت تمدنی، تاریخی، مفاخر، فرهنگ و هنر تربت جام بهتربن پشتوانه، دلگرم کننده و زبانزد در کشور و جهان است.

او ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل ماموریت‌هایی که دارد بسیار جایگاه حساسی است و به نوعی دارای چندین وجه مختلف است.
 

شورای فرهنگ عمومی یک ظرفیت بی بدیل است

 
مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام نیز گفت: مدیراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی اهل برنامه و استراتژیک باشد ودر رشد و اعتلای فرهنگی و هنری، ایرانی اسلامی تلاش کند.

او ادامه داد: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان نسبت یه دیگر شهرستان‌های استان حساسیت بیشتری دارد پس می‌طلبد با دقت و نظر بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار تربت جام گفت: شورای فرهنگ عمومی یک ظرفیت بی بدیل است که باعث رصد برنامه‌های مختلف می‌شود.

حمیدی افزود: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان نسبت یه دیگر شهرستان‌های استان حساسیت بیشتری دارد پس می‌طلبد با دقت و نظر بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل ارشاد اسلامی صادق شریفی نسب به عنوان سرپرست ارشاد اسلامی تربت جام معرفی شد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.