راه‌های مواجهه صحیح با آسیب‌های ناشی از بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در شهرکرد تبیین می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فردا سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸ در همایشی با حضور خسرو کرد میهن معاون نظارت و رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز، راه‌های مواجهه صحیح با آسیب‌های ناشی از بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در شهرکرد تبیین می‌شود.

او افزود: بازی‌های کامپیوتری در مقایسه با موسیقی و سینما برگ برنده‌ای در اختیار دارد و آن این که، سن مصرف کنندگان این محصولات پایین‌تر از دیگر رقبا است و همین امر موجب می‌شود دایره مصرف کنندگان محصولات مرتبط نیز بیشتر باشد.

فرجی اضافه کرد: بازی‌های کامپیوتری در ایران و جهان در دسته پر طرفدارترین سرگرمی‌ها هستند به طوری که یکی از بزرگ ترین صنایع موجود در جهان را نیز تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: تهدید سلامت جسمی و روانی همچون پرخاشگری، تیک‌های عصبی، اضافه وزن، مشکل مهره گردن و کمر، قوزشدن و درد‌های مفصلی در سنین پایین و بلوغ زودرس از آسیب‌های بازی رایانه‌ای غیرمجاز است.

فرجی گفت: همراهی خانواده‌ها با فرزندان در خرید بازی‌های رایانه‌ای و آگاه نمودن فرزندان از آسیب بازی‌های مخرب رایانه‌ای از جمله راه‌های مبارزه با این بحران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

همایش آسیب‌های ناشی از بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.