شب گذشته؛

۳۵۰ صیاد طوفان‌زده توسط تکاوران نیروی دریایی سپاه نجات داده شدند

تکاوران تیپ واکنش سریع «اباعبدالله الحسین» نیروی دریایی سپاه جان ۳۵۰ صیاد ماهیگیر طوفان‌زده را در حوالی جزیره «فارور» نجات دادند.

۳۵۰ صیاد طوفان‌زده توسط تکاوران نیروی دریایی سپاه نجات داده شدندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تکاوران تیپ «اباعبدالله الحسین (ع)» نیروی دریایی سپاه، شب گذشته موفق شدند در عملیاتی ۳ ساعته جان بیش از ۳۵۰ نفر صیاد در منطقه صیدگاه ماهیگیران بندرلنگه، بندرشناس، بستانه و صیادان روستا‌های ساحل نشین لنگه را نجات دهند.

در جریان این حادثه، ۱۰۲ قایق ماهیگیران از خطر غرق شدگی نجات یافته و در جزیره «فارور» اسکان داده شدند.

بنابراین گزارش، با پایان یافتن شب و فرونشستن طوفان و آرام شدن دریا، صیادان نجات یافته به منطقه صیادی و از آنجا به مناطق سکونت خود در سواحل لنگه، بستانه، شناس و روستا‌های اطرف، هدایت شدند.

در پی این عملیات نجات، تعاونی صیادی وحدت بندرشناس طی بیانیه‌ای از فرماندهی تیپ اباعبدالله الحسین (ع) نیروی دریایی سپاه به دلیل اقدام این شجاعانه قدردانی کرد.

متن بیانیه تعاونی صیادی وحدت بندر بستانه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب سردار حاج صادق عمویی فرماندهی سپاه دریایی جزیره فارور

بدینوسیله به نمایندگی از جامعه صیادی بندر بستانه بر خود لازم می‌دانیم به مصداق «من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق» و به پاس خدمات مخلصانه، صادقانه و بی وقفه شما در امداد و یاری رسانی به شناور‌های صیادی گرفتار در طوفان مهرماه ۹۸، صمیمانه‌ترین قدردانی و تشکر را به رسم ادب تقدیمتان نماییم.

باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات و الطاف حضرت بقیه الله (عج) باشیم و از شما برادر با اخلاص مشتاقانه خواهشمندیم کمافی السابق برادران و همکاران را از فیض وجود خویش بهره‌مند فرمایید.

سربلند باشید و پایدار، محفوظ باشید و برقرار.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار