جابه جایی ۸۷ هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی از دهم مهر تا ۲۸ مهر ۸۷ هزار زائر حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری فارس جابه جا شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی‌رضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: جابه‌جایی زائران اربعین توسط ۸۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی استان فارس در قالب ۲ هزار و ۷۰۰ سفر بین استان فارس و مرزهای عبوری معین انجام شده است.

او افزود: بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام ظرفیت بخش حمل و نقل مسافر فارس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی بین شهرستان‌های مختلف این استان تا مرزهای شلمچه و چذابه به کار گرفته شد.

سیاهپور بیان کرد: در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته جابجایی زائران با افزایش ۹۵ درصدی در تعداد سفر (استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی) و همچنین افزایش ۷۳ درصدی در تعداد زائران همراه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: کماکان روند بازگشت زائران از این سفر معنوی به شهرستان‌های استان فارس با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای ادامه دارد.

سیاهپور گفت: زائران گرامی حاضر در مرز عبوری شلمچه در صورت بروز هرگونه مشکلی در زمینه عزیمت به استان فارس می‌توانند مراتب درخواست خود را از طریق همکاران اعزامی این اداره کل مستقر در مرز شلمچه تا حصول نتیجه اولیه ارائه دهند، ضمن آنکه سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهادات، انتقادات و شکایات این عزیزان خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس یادآور شد: با هدف بررسی نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدات، گزارشی توسط کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین استان فارس تهیه خواهد شد تا برای برنامه‌ریزی آینده مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.