تاکنون ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه کنگره موج سوم درمان های رفتاری ارسال شده است

دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری گفت:تاکنون ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه کنگره موج سوم درمان های رفتاری ارسال شده است که از این بین ۷۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عبدالله امیدی دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری عصر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری ارسال شده است، اظهار داشت: از این بین ۷۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.

او از حضور ۱۶ سخنران از اساتید برجسته کشور در رشته روانشناسی بالینی در این کنگره خبر داد و ابراز داشت: حضور در جلسات سخنرانی مدعوین، میزگرد‌های تخصصی و سایر سخنرانی‌ها بدون ارائه گواهی برای تمامی افراد آزاد و رایگان است.

دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری افزود: اولین دوره این کنگره سال ۱۳۹۴ نیز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

او با اشاره به اینکه گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طول تاسیس خود از هفت سال پیش تاکنون بیش از ۸۰ مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی داشته است، تصریح کرد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی این گروه در ایران و حتی فراتر از مرز‌ها جز گروه‌های پیشرو رشته روانشناسی بالینی در بین دانشگاه هاست.

امیدی با اشاره به موج سوم درمان‌های رفتاری که بر مبنای معنویت برای درمان است، اظهار داشت: موج اول رفتار درمانی به صورت سنتی و موج دوم به صورت شناختی انجام می‌شد.

او از ارائه مقالات پذیرش شده در دو بخش پوستر و سخنرانی خبر داد و تصریح کرد: مهمترین هدف از برگزاری این کنگره ارائه یافته‌های نوین در زمینه درمان‌های رفتاری در امر آموزش، پژوهش و درمان است.


این استاد دانشگاه با بیان اینکه بر خلاف تصورات عامه، کاشان یک شهر غمگین نیست، ابراز داشت: در هر شهری که روابط اجتماعی و خانوادگی آن گسترده باشد، یک شهر شاد محسوب می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه از قدیم جامعه مردمان کاشان دارای روابط گسترده خانوادگی و اجتماعی بوده اند کاشان یک شهر شاد است.

دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان‌های رفتاری تصریح کرد: این کنگره از ۲۹ آبان ماه لغایت اول آذرماه در آمفی تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

دومین کنگره موج سوم درمانهای رفتاری در کاشان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.