علی نصیریان: ناصر تقوایی ما را بیچاره کرد/ در صورت اطلاع از مشکلات مالی سرمایه‌گذار شهرزاد با او همکاری نمی‌کردم

علی نصیریان: ناصر تقوایی ما را بیچاره کرد/ در صورت اطلاع از مشکلات مالی پروژه شهرزاد وارد آن نمی‌شدم/همسرم از نگرانی تا بندر  آمد!هنرپیشه سرشناس تلویزیون و سینمای ایران درباره حواشی سریال شهرزاد و همچنین تجربه همکاری با ناصر تقوایی صحبت کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و نقش بزرگ آقا در سریال شهرزاد گفت: اگر اطلاع داشتم که سرمایه‌گذار سریال "شهرزاد" مشکلات مالی دارد، وارد پروژه نمی‌شدم.

 وی گفت: ما دستمزد آنچنانی هم نگرفتیم. من هم مسئله پول‌های آلوده را یک آسیب می‌بینم. درست است سینما تجارت است ولی می‌شود کار باکیفیت تولید کرد که خوب هم بفروشد. نصیریان افزود: فکر نمی‌کنم محدودیت‌ها باعث فیلم نساختن تقوایی شده باشد. مشکلات خودش دلیل اصلی است و نمی‌گذارد فیلم بسازد.

این بازیگر سینما و تئاتر گفت: تقوایی سر " ناخدا خورشید" ما را بیچاره کرد. نتیجه کارش درجه یک بود ولی اگر دفعه دیگر به من بگوید بیا با هم کار کنیم، نمی‌روم. بر سر پروژه "ناخدا خورشید" زن من از نگرانی به بندر کنگ آمد. به طور مثال ۵ روز کار می‌خوابید که دکل کشتی را رنگ کنند.

منبع:پیام ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
اتفاقا نیازی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
الان هم دیر نشده همون مقداری ک گرفتی بریز بیرون، لقمه حروم زمانی ک دانستی نباید قورت بدی، باید تف کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
آقای نصیریان با همون کریم بوستان عاشق فیلم های کلیشه ای و فیلمنامه های تکراری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
همه فقط دنبال پولن. الکی هنر هنر راه انداختن. جمع کنید این مافیای کثیف سینما رو
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۰۲:۰۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
به نام خدا : سریال شهرزاد شیطان پسندترین سریالی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران ساخته شده است !! چند گروه گانگستر ایرانی به جان هم می افتند !! همدیگر را قلع و قمع می کنند !! چاقو کشی ، شراب خواری ، عربده کشی و رقص و آواز و عشق های نامشروع در این سریال موجه نشان داده می شود !! شهرزاد گاهی دل به این می دهد گاه به آن !! پدر شهرزاد و پدر فرهاد هر دو از گانگستر های بزرگ آقا هستند و هر کسی که مخالف بزرگ آقاست ترور می کنند و جالب اینجاست که فرهاد انقلابی مدافع پدر تروریست خودش است !! شهرزاد انقلابی هم عاشق پدر جنایتکار خویش است !! خلاصه اگه در این سریال یک چیز مثبت دیدید جایزه ی نوبل از آن شما !! یک سوال از شما کارگردان سریال شهرزاد دارم : به جان هر کس که می پرستی یا دوستش داری قسمت می دهم هدفت از ساختن سریال شهرزاد چه بود ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
ناصر تقوایی از بزرگان هنر سینما کشور هستند و به امثال شماها نیازی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
بنده خدا نصیریان با این سن و سال معلومه چنین توانی نداره در مورد تقوایی هم امیدوارم مشکلاتی که باعث شده امثال تقوایی و بیضایی فیلم نسازند رفع بشه