در نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا مطرح شد؛

آخرین اخبار از بازداشت همدستان داخلی روح الله زم/ تعقیب قضایی ۲۴۵ مدیر دولتی/ ورود پزشکی قانونی به پرونده لردگان و آزادی بهورز/ ۷ سال حبس برای شهرام جزایری

دوازدهمین نشست خبری اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز برگزار شد.


بازگشت ۷ هزار میلیارد تومان، ۸۷ میلیون یورو و ۱۳ میلیون دلار به خزانه کشور/ آخرین اخبار از بازداشت همدستان داخلی روح الله زم/ تعقیب قضایی ۲۴۵ مدیر به علت قصور در موضوع باران و برفبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در دوازدهمین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از حضور حماسی، آگاهانه و با بصیرت بیش از ۱۷ میلیون زائر و بیش از ۳ میلیون ایرانی در راهپیمایی اربعین که موجب عظمت اسلام و یاس دشمن شد تشکر می‌کنم.

وی افزود: از دولت و کشور عراق و نیرو‌های امنیتی به ویژه حشد الشعبی و موکب داران عراقی و ایرانی تشکر می‌کنم.

هشدار رئیس قوه قضاییه به مسئولان/ باران و برف برای مردم مشکل نسازد

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: یک ماه از پاییز را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم خداوند پاییز و زمستان امسال را با بارش رحمت الهی قرار دهد.

اسماعیلی افزود: یادمان نرود در روز‌های پایانی سال گذشته و ابتدای امسال سیلاب‌هایی رخ داد که مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد که بخشی از این مشکلات ناشی از ترک فعل مدیران و اقدامات لازم بود.


بیشتر بخوانید؛ رمزگشایی مجلس از غفلت‌های سیل


سخنگوی قوه قضاییه گفت: در همین راستا رئیس قوه قضاییه به دستگاه‌های متولی گفتند که باید آخرین بار باشد که برکات الهی بر‌ای مردم مشکل ایجاد می‌کند.

اسماعیلی اظهار کرد: امروز در مقام تذکر به مسئولان ذی ربط اعلام می‌کنم که با هدف پیشگیری از حوادث بازنگری در حوزه مسیل‌های رود‌ها و رفع تجاوزات حوزه رودخانه‌ها و لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها در اسرع وقت اقدام کنند و وظایف خود را انجام دهند تا شاهد حوادث دیگری نباشیم.

وی افزود: در سیل گذشته بررسی‌های زیادی توسط سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی‌ها صورت گرفت و ۱۴۰ مدیر فعلی و سابق به محاکم معرفی شدند و برای ۱۰۵ مدیر فعلی و سابق پرونده تشکیل شد.

سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۴۵ مدیر در ادوار مختلف به دلیل قصور در انجام کار تحت تعقیب قرار گرفتند.

اسماعیلی بیان کرد: قوه قضاییه در سفر‌های استانی، یافته‌های خود را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌کند و این پیگیری‌ها نتیجه دارد.

وی گفت: بعد از ۱۸ روز از سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان در شهرستان بشاگرد که یکی از شهرستان‌های محروم است ساختمان دادگستری افتتاح شد؛ در این استان ساختمان پزشکی قانونی دچار مشکل بود و اتاق تشریح مشکلاتی داشت که رفع شد.


بیشتر بخوانید؛ حاشیه جالب حضور رئیسی در زنجان + فیلم


سخنگوی دستگاه قضا افزود: در سفر استانی رئیس قوه قضاییه به زنجان مشکلات کارکنان روغن نباتی جهان حل شد و مشکلات کارگران هپکو نیز برطرف شد و با ایجاد کارگروهی ۱۵۷ زمین خواری و زمین تصرف شده بازپس گرفته شد.

اسماعیلی اظهار کرد: به دنبال این سفر یکی از مدیران جهاد کشاورزی منطقه برکنار شد و یکی از مدیرانی که به دلیل مقاومت در انجام تخلفات از کار برکنار شده بود، به کار بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه در حوزه پسماند سرب و روی در زنجان پرونده ای تشکیل شد، تصریح کرد: ۴۲ هزار هکتار از اراضی برای دفع پسماندی در نظر گرفته شد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: ۱۰ میلیون تن پسماند سرب و روی در منطقه انباشته شده است که جابجایی آن زمان بر است، به همین دلیل تصمیم گرفته شد یک لایه محافظ روی آن ساخته شود تا به محیط اطراف آسیب کمتری وارد کند.

بازگشت ۷ هزار میلیارد تومان، ۸۷ میلیون یورو و ۱۳ میلیون دلار به خزانه کشور

اسماعیلی بیان کرد: در دادسرای ویژه جرائم اقتصادی تهران در ۹۱ فقره پرونده این دادسرا، نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان وجه نقد به خزانه استرداد شد که رقم دقیق آن ۶۹۳۷ میلیارد و ۴۱۲ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۱۴۰ تومان است.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: همچنین ۸۷ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۳۷ یورو به خزانه پس داده شد و ۱۲ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۵۴۳ دلار استرداد شد و ۲۹۴ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۴۷ درهم امارات به خزانه بازگشت.

وی با بیان اینکه حکم دادگاه بدوی علیرضا زیبا حالت منفرد صادر شده و حکمش سنگین است، اظهار کرد: به دلیل اینکه پرونده در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی نیست تا تائید حکم در دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور از بیان جزئیات معذورم.

اسماعیلی در رابطه با میزان بازگشت تسهیلات ارزی به خزانه گفت: یک بار اعلام شده است که ۴۵ درصد از ارز اختصاص داده پس داده شد و رئیس کل بانک مرکزی گفته که ۷۵ درصد ارز بازگشته است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: گزارشی برایم واصل شده که کلی است و آن را به ضابطان و اطلاعات سپاه ارسال کردیم و در حال تحقیق هستند. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد به فردی که چندین بار ارز گرفته و به تعهدات خود عمل نکرده باز هم ارز داده شد و تاریخی برای پس دادن ارز در نظر گفته نشده است.

تازه ترین جزئیات از پرونده روح الله زم

وی در رابطه با دستگیری روح الله زم گفت: در این رابطه باید از اطلاعات سپاه تشکر کنم. تا امروز غیر از روح الله زم فرد دیگری از بخش‌های دیگر چه در دولت و چه در قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح بازداشت نشده است و بی جهت کسی گمانه زنی نکند و انگشت اتهام به طرف کسی دراز نشود و اجازه دهند نیرو‌های امنیتی کار خود را انجام دهد، البته ما با دستگیری این فرد اطلاعات گران قیمتی را به دست آوردیم.


بیشتر بخوانید؛ همدستان داخلی روح‌الله زم چه کسانی هستند؟ / نیامد خبری از آمدنیوز + تصاویر


سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: قبل از دستگیری زم افرادی بازداشت شدند اما در دوره اخیر کسی بازداشت نشده است.

اسماعیلی افزود: به افرادی که با فریب از دشمن اقداماتی علیه کشور، دولت و ملت انجام می‌دهند و به دولت‌های خارجی دلگرم هستند هشدار می‌دهم، زیرا ما ثابت کردیم که در آسمان پهپاد دشمن را هدف قرار می‌دهیم، بنابراین با ریسمان دول خارجی و سرویس‌های بیگانه کشور‌های دیگر خودشان را به چاه نیندازند، چرا که در آینده سرنوشتی مانند روح الله زم خواهند داشت.

وی اظهار کرد: به فریب خوردگان داخلی هم هشدار می دهم که اطلاعات ما ذی قیمت است و مسیر اشتباه خودشان را ادامه ندهند و خودشان بیایند در از بین بردن این زنجیره کمک کنند.

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با رویکرد دستگاه قضایی در شفافیت اطلاعات گفت: از موضوع شفافیت استقبال می‌کنیم، زیرا شفافیت به اعتماد کمک می‌کند؛ از هر اقدامی که به اعتماد مردم و سلامت دستگاه اجرایی کمک می‌کند استقبال می‌کنیم.

اسماعیلی افزود: ما به سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات اعلام کردیم که بررسی کنند که آیا دستگاه‌های مختلف به وظایف خود در شفافیت و پنجره واحد عمل کرده اند و اگر به وظایف خود عمل نکرده باشند پرونده قضایی برای ان‌ها تشکیل شود.

سخنگوی دستگاه قضا  تاکید کرد: قوه قضاییه هم به برخورد با فساد و هم به برخورد با مفسد تاکید دارد.

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حادثه لردگان

سخنگوی قوه قضاییه درباره حوادث لردگان اظهار کرد: دولت هم حوادث را و هم روند درمان افراد مبتلا به بیماری را پیگیری می‌کند؛ به موازات آن قوه قضاییه تیمی از پزشکی قانونی به لردگان اعزام کرده است.


بیشتر بخوانید؛ چرا علت آلودگی برخی اهالی لردگان به ویروس مشکوک رسانه‌ای نشد؟


اسماعیلی با بیان اینکه فردی که باشکایت مردم بازداشت شده بود ، با قرار تامین آزاد شد، گفت: در خصوص اقدامات خرابکارانه افرادی بازداشت شده بودند که بیشتر آن‌ها آزاد شدند و فقط افراد خاصی اکنون بازداشت هستند که از آشنایان حکومت پهلوی می‌باشند.

وی با اشاره به حکم شهرام جزایری اظهار کرد: برای این فرد به اتهام کلاهبرداری حکم قطعی ۷ سال حبس و جزای نقدی صادر شده است و برای اتهام دیگر وی نیز حکم ۶ ماه حبس صادر شده که مجازات اشد اجرا می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره ثبت نام مدیران و کارکنان دولت در سامانه ثبت اموال مسئولان گفت: با شروع به کار این سامانه استقبال کارکنان از آن زیاد بوده است.

اسماعیلی افزود: مشکل این بود که افراد برای ثبت نام باید به مراکز خاصی مراجعه می‌کردند که دستور داده شد سامانه ارتقا پیدا کند و از هفته آینده افراد می‌توانند بعد از ثبت نام در سامانه ثنا در منزل اموالشان را ثبت کنند.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به این سوال که در پرونده ترور شهدای هسته‌ای افرادی به اشتباه دستگیر شدند و اعترافات با فشار بوده آیا دستگاه قضایی به پرونده قضاتی که این احکام را صادر کرده ورود پیدا می‌کند، گفت: منشاء این اطلاعات کجا بوده است. شأن رسانه‌های ما این نیست که دنبال جاعل نیوز‌ها باشند؛ قوه قضاییه آمادگی دارد به شکایت هر فردی که از هر قاضی شکایت دارد، رسیدگی کند.

وی در رابطه با بازداشت تعدادی از کارگران هفت تپه در مسیر سفر به تهران برای اعلام شکایتشان اظهار کرد: خبر منتشر شده در این رابطه کذب است و برای روزنامه‌ای که این خبر را تیتر اول خود کرده بود، توضیحات لازم  ارسال شد؛ چگونه است که رسانه‌ای حرف متهم را تیتر می‌کند، اما پاسخ مرجع قضایی را منتشر نمی‌کند.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه افراد بازداشتی کارگر نبودند و آن‌ها جلوی تولید را گرفته بودند، افزود: مدیران شرکت اعلام کردند که حتی افرادی که الان در زندان هستند حقوقشان واریز شده است.

اسماعیلی بیان کرد: تمام تلاش‌ها در این راه است که کارخانه فعال باشد، اما عده‌ای به دنبال این هستند که کارخانه تعطیل شود.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه اظهارات خود گفت: در خصوص پرونده رئیس دولت نهم و دهم مکررا توضیحات داده شده است و من دوستان را به پاسخ‌های قبلی ارجاع می‌دهم.

وی درباره بازداشت مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی در ایالات متحده، اظهار کرد: ما از این اقدام دولت آمریکا گلایه‌مند هستیم و طبق اطلاعات‌مان اعمال مجرمانه‌ای از سوی این فرد انجام نشده و وضعیت جسمی وی خوب نیست و دچار بیماری است.

اسماعیلی تاکید کرد: همکاری دو جانبه‌ای در قوه قضاییه و وزارت امور خارجه برای آزادی این شهروند ایرانی انجام شده و پیگیری‌ها خوب بوده و امیدواریم منجر به آزادی آقای سلیمانی شود.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که اخیرا اعلام شده تعداد قضات بازداشتی افزایش پیدا کرده است آیا امکان تجدید نظر در پرونده این قضات وجود دارد، گفت: تجدید نظر در احکام ملزم به این است که خلاف قانون صادر شده باشد و کسی که برای امر قضا منصوب می‌شود از روز اول صالح رسیدگی است تا روزی که از کار کنار می‌رود و اصل براین است که در دوره کاری احکام صادره او پذیرفته باشد مگر اینکه ثابت شود احکام صادره خلاف قانون و شرع باشد.

اسماعیلی تاکید شود: اگر ثابت شود حکمی خلاف قانون باشد همان حکم تجدید نظر می‌شود نه اینکه تمام احکام ان قاضی از ابتدا تجدید نظر شود.

توضیحات اسماعیلی درباره تبلیغات پیش از موعد انتخابات مجلس 

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با تخلف بودن تبلیغات پیش از موعد انتخابات مجلس گفت: براساس بخش نامه رییس قوه قضاییه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی قوه قضاییه در سراسر کشور تشکیل و فعال شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: بررسی فرآیند انتخابات با وزارت کشور است و اگر تخلفی مشاهده شود باید به ستاد پیشگیری انتخابات قوه قضاییه اعلام شود.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در کشور سرویس‌های تاکسی اینترنتی فعالند که سهامدارانشان از عربستان و امارات هستند، اظهار کرد: اطلاعات خود را در این رابطه به ما ارسال کنید، تا کنون اطلاعاتی در این رابطه به ما نرسیده است.

وی در رابطه با رسیدگی قوه قضاییه به جرایم سیاسی گفت: تاکید رئیس قوه قضاییه این است که بین جرم سیاسی و امنیتی مرز بندی انجام شود و هر زمان جرم امنیتی بود تحت عنوان جرم امنیتی رسیدگی شود و ایشان تاکید داشتند در این رابطه سختگیری نشود.

اسماعیلی ادامه داد: هیات منصفه دادگاه مطبوعات به جرائم سیاسی رسیدگی می‌کنند و به این اعضا تاکید شده که این هیات منصفه دو نقش اظهار نظر در جرائم مطبوعاتی و سیاسی را دارند. قطعا این رویکرد اثار خوبی در آینده خواهد داشت.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با تجدید نظر در احکام کارگران هفت تپه گفت: رییس قوه قضاییه در حوزه‌های مختلف سیاست‌های روشنی را اعلام کردند که مبتنی بر قوانین هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستور رییس قوه قضاییه در رابطه با تجدید نظر احکام کارگران هفت تپه انجام شد و پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت؛ امروز قرار تامین ۴ نفر در دادگاه تجدید نظر کاهش پیدا کرده است که اگر وثیقه را تامین کنند آزاد می‌شوند.

اسماعیلی  افزود: تاکید شده قضات تجدید نظر سیاست کیفری متناسب با حکم را در دستور کار خود قرار دهند.

توضیح سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده حسین فریدون

سخنگوی دستگاه قضا گفت: حکم قطعی حسین فریدون صادر شده و داشتن انتصاب با فردی در رسیدگی به پرونده برای کسی امتیاز حساب نمی‌شود.


بیشتر بخوانید؛ حسین فریدون به اوین منتقل و زندانی شد


وی افزود: در تمام مراحل این پرونده اعم از دادگاه بدوی و تجدید نظر و اعمال ماده ۴۷۷، حدود ۱۰ قاضی نظر دادند و مستندات قانونی برای رای صادر وجود دارد و رای دور از هرگونه شائبه است. این پرونده متهمان دیگری هم دارد.

اسماعیلی گفت: پرونده تعدادی از متهمان هنوز به دادگاه نیامده است؛ در همین پرونده، دادگاه به پرونده ۷ نفر رسیدگی و حکم ۴ نفر را تایید کرد.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت و حکم یک نفر بدون هیچ تغییری تایید شد و حکم آقای فریدون هم تقلیل پیدا کرد.

انتهای پیام/

مشروح دوازدهمین نشست خبری اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Canada
حسام
۲۲:۴۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
سلام.یه خسته نباشید خدمت آقای رئیسی و زیرمجموعه ایشان. آقا همینطور ادامه بده که کشور بوجودت نیازمنده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
کسی هست گزارش تهیه کنه و یا رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۰۹:۱۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
با سپاس از قوه قضاییه ... اما باید قوه عدلیه با قدرت بیشتر ی عمل کند تا دیگر شاهد این همه نابسامانی در سطح کشور نباشیم به امید انروز ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
گرانی هرروزبیشتر می شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
فقط معجزه می تواند این کشور را از این بی عدالتی نجات دهد . کسی هست به این سوالات پاسخ دهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
آقای محترم.فکری هم بحال جهادکشاورزی بشود وزارتخانه میخاهدحالابعدازچندین روز که فصل برداشت به پایان رسیده سیب درختی باغداران را کیلویی 3500توافقی خریداری نماید اما سیب باغداران کیلویی2000هزارتومان بطورمستقیم به میادین تره بارانتقال شده فقط زود به پولمان میرسیم.اما چون نمایندگان مردم استانهای شمالی درمجلس شورای اسلامی اصلاح طلب هستند باوزیرمحترم هم حزبی هستندپرتقال آنان راکیلویی4500تومان پیش خرید نموده این عمل واقدام وزیر انحصاردرکشوراست مردم شمال کشورهم برنج نامرغوب آنان کیلویی25000هزارتومان پیش خریدشده هم ماهی ومیگوی آنان خوش بحال هموطنان شمالی نمایندگان آنان اصلاح طلب هستند نمایندگان استان مااصلاح طلب نیستند هیچ محصول ماپیش خریدنمیشوددرسایراستانها دولت محصولات راباچندین برابرقیمت واقعی پیش خریدمیکند میخواهد گرانی موجود همچنان حفظ شودظاهرا"دولتمردان تصمیمی برای بالا آوردن پایه پولی کشورندارن فقط آمارمیدهند درعمل پایه پولی کشورهیچ رشدی نکرده دراستان ماواستان کناری ما هیچ روستایی گازکشی نشده از7سال قبل خط لوله گازاز نزدیکی روستای ماعبورداده شده اما وارد روستاها نشده سلیندر گاز هم نایاب شده خدا رحم کند امسال زمستانی سرد درپیش داریم.
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۲:۰۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام به علت ۵لیتراسیدپاشی ۴سال دردادگاه اهواز شکایت کردم ونتیجه نگرفتم ۱۸ عمل جراحی کردم و۱۱عمل دیگردارم چشم راستم کورشدمجرم فقط۲ماه بازداش شدتوان امدن تهران راندارم امنیت جانی ندارم پسر۱ساله دارم بامادرش هم سوخت اقای رئیسی دست تنها نمیتواند کاری کند همه باید رئیسی بشن تاحق کسی هدر نشه باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
خیلی مردی آقای رئیسی.واقعاتاثیرتون کواین مدت کوتاه چشمگیربوده.ایشالاباادامه همین رویه فسادرودرکشورریشه کن می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
به فریاد قبول شدگان کادر اداری سال ۹۶ قوه قضاییه برسید
بعد دوسال همچنان بلاتکلیفیم
Iran (Islamic Republic of)
آبنبات
۲۰:۲۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
ببخشید چرا حکم آقای فریدون تقلیل یافت؟لطفا در مورد این قضیه گذارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۳۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
چرا تکلیف آزمون استخدامی قوه قضاییه روشن نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داودی
۱۸:۱۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
جناب آقای رئیسی باتوجه به اینکه بیشتر واگذاری ها با تبانی و به ضرر بیت المال انجام شده است لازم است دستور فرمائید جهت حفظ منافع ملی کلیه واگذاریها مورد بررسی مجدد و بانگری قرار گیرد .
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
جناب اسماعیلی و جناب رئیسی الآن وقت روشنگری هست تا مردم ببینند چه خبره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
ازآقای رئیسی میخواهیم ازکارگاههاوتعمیرگاههای خدمات پس ازفروش ابرانخودرو سراسرکشور تحقیق فرمایند یعنی گذارشگراران به نمایندگیهای سراسرکشور خصوصا"شهرکرمان مراجعه ازماکارگران حضورا"تحقیق کنندتاببینند علیرغم چندین سال سابقه هرکدام چندحقوق میگیریم؟آیاتوسط نمایندگی بیمه شداند یانه؟من بابیش از10سال سابقه کاردرنمایندگی ایرانخودرو ماهیانه با3فرزند بدون بیمه فقط750000هزارتومان حقوق میگیرم.متاسفانه نمایندگیها برای خودشان لیستی صوری تنظیم کرداند مدعی هستند طبق ضوابط ومقررات اداره کار حقوق میدهند باتوجه به چندبرابرشدن قیمت خودروها هیچ تغیری درپرداخت حقوق ما انجام نشده.چنانچه اعتراض بکنیم وگذارش بکنیم مارااخراج میکنند.نحوه پرداخت حقوق به ماکارگران درصدی محاسبه میشود اگرنمایندگی فروش نداشته باشدیافروش آن کم باشد به مااصلا"حقوق نمیدهند یک نمایندگی3 ماه فروش خودرو به مصرف کننده نداشته اماخودرو ازکارخانه به نمایندگی انتقال بلافاصله نمایندگی هرچنددستگاه خودرو رابنام ماوخانواداش میزند تادرصورت مراجعه گذارشگر نمایندگی بگوید خودروها فروخته شده برای خریداران دعوتنامه صادرشده اما متاسفانه ماکارگران باید بجای نمایندگی برویم دفترخانه اسنادرسمی خودرو رابنام خریدار واقعی بنماییم دراین رابطه حتی یک ریال توسط نمایندگی به ماپرداخت نمیشودازمحضررئیس قوه قضاییه میخاهیم بداد ما جمعیت کارگر هم قبل ازتجمع رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
چرا خاوری را نگرفتند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
یا علللللللللللللللی 245 مدیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
بقیه حرفام کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
و تعدادی هم زیر مجموعه مدیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
امیدوارم که قوه قضائیه به مسله عدم تعهد خودروسازها هم ورود پیداکنند .مردم فقط امیدشون اول به خدا بعد به قوه قضائیه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
آقای اسماعیلی عزیز کی شما به پرونده مسافد شهرداری ورود می کنید. رشوه و زد و بند و بخشنامه های سلیقه ای که آرامش را از مردم گرفته ما را دیوانه کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
ای ول خدا خیرت بده رئیسی.. کاش چند تا مسئول مثل تو داشتیم کشور آباد میشد دست حق یارت همینجور دل ما رو شاد میکنی خدا دلت رو همیشه شاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
خخخخ تو هنوز تو.کمدی
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۱۲:۲۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
اقا من نمیفهم چرا هرچی خبر بده تصویرش عکس فیلمش تو تلگرام اینستا فیس بوک توییتر پخش میشه حبر خوبا تو یه چند خبر 20 پاراگرافی داده میشه مگه دارین گزارش کار میدین ؟
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۱۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام ،

در مورد مدیران دولتی ، تنها کار قطع همیشگی توانایی آنها به منصب های دولتی و توانایی صدور دستور باشد ،

در مورد جزایری ، حکم همه پرونده را یکجا اعلام کنید ،
نه اینکه فعلا به این جرم زندان برود ، هفت سال بعد ، جرم بعدی بررسی شود ،
او مفسد فی الارض شناخته شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
یه اصل هست ک میگه آگه کسی بخواد کاری انجام بشود میشه حالا قوه قضاییه می خواد انجام شد و می شود ولی قوه مقننه و مجریه نمی خواهد کار انجام شود و نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
کاری نمیکنید حداقل در این مجالس از ما هم سوالی مطرح کنید تا بگیم فراموش نشدیم ..
استخدامی 96 قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
دوست عزیزم هرکس بخوان دعوت میشه همه چی هم نباید بپرسه‌وگرنه‌دفعه بعد راهش نمی دن
آخرین اخبار