کالدرون: پرسپولیس آمار گلزنی خوبی ندارد/ مبلغی که به جونیور می‌دهیم زیاد نیست و نمی‌توان از او انتظار زیادی داشت/ با ۵۵۰ هزار دلار بازیکن بهتری پیدا نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمار گلزنی پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های بزرگ اصلا خوب نیست و به انتقاداتی که از ما می‌شود احترام می‌گذارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) سرخپوشان اظهار داشت: بازیکنان خود را برای دیدار حساس روز جمعه مقابل شاهین شهرداری بوشهر آماده می کنند.

او در ادامه افزود: آمار گلزنی پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های بزرگ اصلا خوب نیست و به انتقاداتی که از ما می شود احترام می گذارم، باید به تمرینات خودمان ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید: هدیه خانواده شهید به بازیکن پرسپولیس


کالدرون درباره جذب آریا برزگر خاطرنشان کرد: این بازیکن ۱۷ ساله است و حتما باشگاه شناخت خوبی از او داشته که اقدام به جذبش کرده است. ما او را مانند دیگر نفرات جوان تیم در تمرین ارزیابی خواهیم کرد و در مورد بازی کردنش تصمیم می‌گیریم.

در فوتبال حرفه‌ای هیچ وقت ۶ ساعت قبل از بازی در مورد محرومیت و بخشش یک بازیکن تصمیم نمی‌گیرند

سرمربی پرسپولیس درخصوص بخشش محرومیت شجاع خلیل‌زاده در فاصله ۶ ساعت مانده به بازی تیمش مقابل پیکان گفت: در فوتبال حرفه‌ای هیچ وقت ۶ ساعت قبل از بازی در مورد محرومیت و بخشش یک بازیکن تصمیم نمی‌گیرند. از این موضوع اطلاع نداشتیم که بخواهیم شجاع را بازی بدهیم، اما حتما استقلال از بخشش مدافع تیمش خبر داشت که او را بازی داد.

وی ادامه داد: شجاع روز قبل از بازی تمرین سنگینی انجام داده بود و حتی روز قبل از بازی در هتل تمرین کرد. کارمان حرفه‌ای است و یک مربی حرفه‌ای هیچ وقت بازیکنی را که روز قبل تمرین سنگین انجام داده و روز بازی تمرین کرده را حتی روی نیمکت نمی‌گذارد. ۱۶ روز طول کشید تا در این مورد تصمیم بگیرند در حالی که این کارشان اصلا حرفه‌ای نبود و در کار حرفه‌ای باید همه چیز با برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

مبلغی که ما به جونیور می‌دهیم، خیلی زیاد نیست و نمی‌توان انتظار زیادی داشت

کالدرون در مورد انتقاداتی که به جونیور وارد می‌شود، اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای مبلغی که ما به جونیور می‌دهیم، خیلی زیاد نیست و نمی‌توان با این مبلغ انتظار داشت بازیکنی را جذب کرد که بتواند کار‌های بزرگ در زمین انجام دهد. چاره دیگری نداشتیم که بازیکن جوانی را بیاوریم و برای آینده سرمایه‌گذاری کنیم.

او ادامه داد: من ۹ گزینه به باشگاه معرفی کردم و آن‌ها گزینه نهم را جذب کردند. نمی‌دانم پول باشگاه کافی نبود یا اینکه مذاکراتشان خوب پیش نرفت؟! در بازی با پیکان هم، چون محروم و مصدوم زیاد داشتیم تصمیم به استفاده از جونیور گرفتیم و دیدید که در بین ۲ نیمه او را تعویض کردیم.

بازیکنان با کیفیتی را با مبلغ ۵۵۰ هزار دلار نمی‌توانید پیدا کنید

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که پرسپولیس با ۵۵۰ هزار دلار می‌توانست مهاجمان ایرانی به مراتب بهتر از جونیور را به خدمت بگیرد تصریح کرد: بازیکنان با کیفیتی را با مبلغ ۵۵۰ هزار دلار نمی‌توانید پیدا کنید و به طور قطع بازیکنان خارجی که راهی تیم‌های دیگر ایرانی شدند قیمتشان به مراتب بیشتر از جونیور بود. نمی‌دانم چرا آن‌ها برای خرید بازیکن پول داشتند، اما ما نداشتیم.

کالدرون خاطرنشان کرد: فوتبال حرفه‌ای همین است و ما اگر نتوانیم در فشار کار خودمان را انجام دهیم آن وقت آماتور هستیم.

کالدرون در پایان درخصوص شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: همه بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و دیروز هم همین کار را کردیم. بازیکنان خوبی در اختیار دارند، اما اینکه سرمربی جدید دارند یا نه را اطلاع ندارم. آنچه مشخص است ما به هر حریفی احترام می‌گذاریم و قطعا تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند با انگیزه و شرایط متفاوتی به میدان می‌آیند، اما هدفمان مانند همیشه بردن است.

انتهای پیام/

اظهارات کالدرون در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Belgium
ایرانی
۱۹:۱۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
این کالدرون بلد نیست برقصد میگه زمین کجه آقا چکار داری به تیم‌های دیگر . پانصد و پنجاه هزار دلار برای یک بازیکن بی کیفیت کم پولی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
اینقدربازیکن ایرانی بااستعداد وعالی کم هزینه داخل ایران هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
خودت هم مربی خوبی نیستی، تا حالا کسی اینو بهت گفته بود نه جون من کسی گفته بود یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
بگردید در کشور. حتماً بازیکن های خوبی رو پیدا خواهید کرد. هزینه بی خودی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۱۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
هیچ تیمی از اول بازنده نیست آقای کالدرون ،
مگر اینکه بازیکن کارشکنی کند ، یا سرمربی آرژانتینی باشد ،

این جمله خود شما است ، موسیو کالدرون .
آخرین اخبار