رونق تولید صابون نابلسی با استفاده از روغن زیتون + فیلم

یک کارخانه در نابلس فلسطین با استفاده از روغن زیتون به تولید صابون می‌پردازد.

رونق تولید صابون نابلسی در فلسطین با استفاده از روغن زیتون + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کارگاه تولید صبانه طوقان درسال ۱۹۷۲ در شهر نابلس احداث شد و همچنان به کار تولید صابون با روغن زیتون ادامه می‌دهد. با وجود اینکه در این کارگاه صابون به روش سنتی تولید می‌شود، اما تولیدات آن در جهان مشهور است.

برای تولید صابون نابلسی مراحل مختلفی باید طی شود. در مرحله اول مقادیر زیادی روغن زیتون حرارت داده می‌شود. روغن زیتون فواید طبی بیشماری دارد. پس از اینکه روغن زیتون به مدت ۵ روز به شکل ملایم حرارت داده شد، مواد آماده شده برای تولید صابون در محوطه‌ای صاف و وسیع ریخته می‌شود.

پس از سفت شدن، صابون‌ها به اشکال و اندازه‌های یکسان بریده شده و پس از چیده شدن بر روی یکدیگر، باید به مدت دو ماه در معرض هوا قرار گیرند تا کاملا خشک شوند. پس از اینکه صابون‌ها خشک شد، آنها را بسته بندی و روانه بازار‌های داخلی فلسطین می‌کنند البته مقادیری از صابون‌ها به برخی از کشور‌های عربی و اروپایی صادر می‌شود.

صابون نابلسی با ترکیب روغن زیتون بهترین شوینده طبیعی است وکسی که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می‌دهد و نمی‌خواهد از مواد شیمیایی استفاده کند، صابون نابلسی بهترین جایگزین است.


بیشتر بخوانید: نه به سازش با صهیونیست‌ها؛ خواسته فلسطینی‌ها در راهپیمایی بازگشت + فیلم 


انتهای پیام/
 

کارگاه ساخت صابون در فلسطین + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار