توسعه گردشگری اقتصاد روستا‌های استان اردبیل را متحول خواهد کرد

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: توسعه گردشگری اقتصاد روستا‌های استان اردبیل را متحول خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میر علی رحیمی زاد، مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل در جلسه بررسی مسایل و مشکلات اقامتگاه‌های بومگردی گفت: بهره وری صنعت گردشگری نسبت به میزان سرمایه گذاری در آن بسیار بالا است و توسعه این صنعت اقتصاد روستا‌های استان اردبیل را متحول خواهد کرد.

او بیان داشت: ۱۲ روستای هدف گردشگری و ۴۶ روستای دیگر که دارای جاذبه گردشگری است که قابلیت بسیار خوبی در استان اردبیل به شمار می‌رود.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری اردبیل ادامه داد: امسال بیش از ۶ میلیارد ریال از طریق سازمان همیاری‌ها و بیش از ۱۰ میلیارد ریال نیز از محل‌های دیگر برای توسعه بافت روستایی در استان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رحیمی زاد با بیان اینکه تسهیلات کم بهره ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومانی برای ارایه به روستاییان در نظر گرفته شده است، افزود: تاکید ما بر حفظ بافت سنتی روستا و تیپ طبیعی منطقه جهت توسعه بومگردی در روستا‌ها است.

انتهای پیام/ح

ارائه تسهیلات کم بهره به روستائیان اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.