مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان از جذب نیرو در شهرداری های استان همدان صرفاً از طریق شرکت در آزمون و اخذ مجوز استخدامی خبر داد.

آزمون تنها راه به کارگیری نیرو در شهرداری‌های همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید حسین جعفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری همدان گفت: زمان برگزاری آزمون عملی استخدامی آتش نشی از طریق وب سایت استانداری همدان اطلاع رسانی خواهد شد.

او با بیان اینکه آزمون جذب و بکارگیری نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی ۱۸ مرداد ماه سالجاری برگزار شد، گفت: با توجه به مجوز استخدامی صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی و سازمان شهرداری ها، تعداد ۴۵ نفر برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی در استان همدان از طریق آزمون بکارگیری می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری همدان بکارگیری هر گونه نیرو در شهرداری‌ها را صرفاً از طریق شرکت در آزمون و اخذ مجوز استخدامی عنوان کرد و افزود: با توجه به ادامه بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت، تاریخ و شرایط برگزاری آزمون عملی هفته دوم آبانماه از طریق وب سایت استانداری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

انتهای پیام/د.ا

بکارگیری نیرو در شهرداری‌های همدان تنها از طریق آزمون ممکن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.