مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آسمان مرزهای خسروی، مهران و شلمچه بارانی است

ضیاییان گفت: امروز برای مرزهای خسروی، مهران و شلمچه بارش باران پیش بینی می شود.

 

صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات آب و هوای مرزهای خسروی و مهران اظهار کرد: امروز برای مرزهای خسروی، مهران و شلمچه بارش باران پیش بینی می شود.

وی آسمان نجف را نیمه ابری اعلام کرد و گفت: براساس بولتن های هواشناسی، آسمان شهرهای بصره، کربلا و کاظمین بارانی خواهد بود، ضمن آنکه برای استان های ایلام، اهواز و بسطام بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، امروز کرمانشاه با ۸ درجه سانتی گراد سردترین و شلمچه با ۳۶ درجه سانتی گراد گرمترین مرز‌های منتهی به مسیر کربلا هستند.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای سایر مناطق کشور بیان کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود و شدت بارش طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه، قزوین، همدان، لرستان، غرب مرکزی، جنوب اصفهان و شرق کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات آب و هوای کربلا و نجف / آسمان تهران بارانی است


وی از بارش پراکنده در آسمان تهران خبر داد و گفت: طی روز‌های آتی کاهش محسوس دما برای تهران پیش بینی نمی شود.

ضیاییان ادامه داد: تا پایان هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه دمای هوا در بخش‌های شمالی کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد:  بنابر نقشه های هواشناسی روز جمعه با عبور سامانه بارشی نسبتا قوی از غرب و شمال غرب کشور در دامنه‌های زاگرس مرکزی، واقع در غرب و شمال غرب کشور، دامنه جنوبی البرز به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

بارش پراکنده باران در آسمان پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار