سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران خبر داد

جمع آوری ۶۰ هزار تن زباله در شهر کربلا/ برپایی ۵۰ باب چادر در شهر نجف برای اسکان زائران

زنگیشه اهم اقدامات نیرو‌های خدمات شهری شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین در شهر کربلا را تشریح کرد.

جمع آوری ۶۰ هزار تن زباله در شهر کربلا/ برپایی ۵۰ باب چادر در شهر نجف برای اسکان زائرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران زنگیشه سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به اهم اقدامات نیرو‌های خدمات شهری در شهر کربلا گفت: با همکاری شهرداری‌های تهران، رشت، اصفهان و همدان در مجموع یک هزار و ۴۴ نیروی انسانی، ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۸۶ چشمه سرویس بهداشتی، ۵۸۰ دستگاه مخزن زباله و ۹ اکیپ آتش نشانی از ۱۵ مهرماه در شهر کربلا مستقر شدند. با همکاری نیرو‌ها در نهایت حدود ۶۰ هزار تن زباله جمع آوری و به محل‌های دپو منتقل شد.

وی ادامه داد: در شهر نجف نیز با همکاری شهرداری‌های تهران، مشهد و کرج هزار و ۵۵ نیروی انسانی، ۳۸ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۴۲۰ عدد انواع مخزن زباله و ۵ اکیپ آتش نشانی، اقدامات مربوط به نظافت و رفت و روب انجام شد. ضمن اینکه در بازه زمانی فعالیت نیرو‌ها (۱۵ تا ۲۹ مهرماه) نزدیک به ۶ هزار تن زباله در این شهر جمع آوری شد.

جمع آوری قریب به ۲۰۰ تن زباله در شهر کوفه 

به گفته زنگیشه؛ با حضور ۱۰۰ نیروی خدمات شهری شهرداری تهران و اعزام دو دستگاه خودروی خدماتی، ۷۰ عدد انواع مخزن زباله و یک اکیپ آتش نشانی، قریب به ۲۰۰ تن زباله در شهر کوفه جمع آوری شد.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران همچنین به خدمات ارائه شده در مسیر نجف تا کربلا پرداخت و تصریح کرد: شهرداری‌های تهران و قم با اعزام ۱۰۰ نیروی انسانی و ۲ اکیپ کامل آتش نشانی به همراه هزار و ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی که با هماهنگی شهرداری تهران در مسیر نجف تا کربلا حضور داشتند، قریب به ۵ هزار تن زباله را جمع آوری کرد.

زنگیشه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرز مهران گفت: شهرداری‌های منطقه ۵ تهران، اراک و اردبیل با مجموع ۸۰۰ نفر نیروی انسانی، ۴۶ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۵۸۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۲۰۰ عدد انواع مخزن زباله و ۵ اکیپ آتش نشانی در مرز مهران حضور داشتند. با حضور این نیرو‌ها از ۱۵ تا پایان مهرماه نزدیک به هزار و ۱۵۰ تن زباله در مرز مهران جمع آوری شد.


بیشتر بخوانید: اعزام ۳۵۰ نیروی شهرداری به نجف


وی تصریح کرد: همچنین با حضور شهرداری‌های منطقه ۱۳ شهرداری تهران، کرمانشاه و ارومیه و اعزام در مجموع ۳۱۳ نیروی انسانی، ۴۳ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۳۸۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۱۰۰ عدد انواع مخزن زباله و ۸ اکیپ آتش نشانی، نزدیک به ۳۵۰ تن زباله در مرز خسروی جمع آوری شد.

به گفته زنگیشه؛ شهرداری‌های منطقه ۶ شهرداری تهران و شیراز نیز مسئولیت رسیدگی و نظافت مرز شلمچه را برعهده داشتند که با حضور ۶۵۰ نیروی انسانی، ۶۵ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۱۹۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۲۵۰ عدد انواع مخزن زباله و ۸ اکیپ آتش نشانی، نزدیک به ۶۵۰ تن زباله جمع آوری شد.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران به حضور شهرداری‌های منطقه ۴ شهرداری تهران و اهواز در مرز چذابه اشاره کرد و گفت: با حضور ۲۴۰ نیروی انسانی، ۳۳ دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، ۳۸۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۵۸۰ عدد انواع مخزن زباله و ۵ اکیپ آتش نشانی، در مجموع قریب به ۳۵۰ تن زباله تا پایان مراسم در مرز چذابه جمع آوری شد.

استقرار ۲ هزار نیروی انسانی و ۲۶ اکیپ آتش نشانی در مرز‌ها 

زنگیشه عنوان کرد: در مجموع ۲ هزار نیروی انسانی، ۱۸۷ دستگاه انواع خودروی خدماتی، هزار و ۵۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۵۹۰ عدد انواع مخزن زباله و ۲۶ اکیپ آتش نشانی در مرز‌ها مستقر شدند. ضمن اینکه در طول حضور نیرو‌های خدمات شهری در مرز‌ها ۲ هزار و ۵۰۰ تن زباله جمع آوری شد.

سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به کلیت خدمات ارائه شده در کشور عراق نیز گفت: با حضور در مجموع دو هزار و ۳۱۰ نیروی خدمات شهری، ۹۷ دستگاه انواع خودروی خدماتی، ۲۱۸ چشمه سرویس بهداشتی، هزار و ۷۰ عدد انواع مخزن زباله و ۱۶ اکیپ آتش نشانی، قریب به ۷۱ هزار تن در کشور عراق زباله جمع آوری شد.

وی در پایان به برپایی ۵۰ باب چادر در شهر نجف برای اسکان زائران پرداخت و تصریح کرد: در مجموع ۵۲ هزار نفر در ایام برپایی چادر‌ها اسکان داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار