ترابیان: آقایان با اعلام محرومیت من و کفاشیان به نهاد‌های بین المللی بی اخلاقی کردند/ برخی بازنشسته‌ها مشغول‌تر شده‌اند

رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نسبت به تعلل کمیته استیناف برای صدور رای نهایی پرونده خودش و علی کفاشیان توضیحاتی را ارائه کرد.

عباس ترابیان رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلل کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نسبت به صدور رای نهایی درباره او و علی کفاشیان در پرونده شرکت MP&SILVA که با حکم کمیته اخلاق منجر به محرومیت پنج ساله آن‌ها از فعالیت‌های فوتبالی شده است، بیان کرد: من نمی‌دانم چرا رای کمیته استیناف درباره این پرونده تاکنون صادرنشده، اما طبق اظهارات علیرضا صالحی، رئیس این کمیته پرونده ما نیاز به اخذ استعلام و بررسی‌های بیشتری دارد که باید این کار انجام شود. البته برخی مواقع مانند صدور رای کمیته استیناف برای اتفاق‌های فینال جام حذفی، امکان دارد رای به سرعت اعلام شود و برخی مواقع هم صدور یک حکم مدت‌ها زمان می‌برد.

او درباره اینکه شنیده می‌شود علی کفاشیان قصد دارد در انتخابات آتی ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند، اظهار داشت: علی کفاشیان بازنشسته است و مانده ام چرا باید چنین شایعاتی مطرح شود. او طبق قانون نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و قصدی هم برای این کار ندارد. البته برای برخی افراد استثنا وجود دارد و آن‌ها با وجود بازنشستگی می‌توانند کار کنند. اگر کل ایران هم بازنشسته شوند، تعداد شغل‌های این افراد بیشتر می‌شود و آن‌ها هیچگاه دچار مشکل نمی‌شوند، اما اگر فردی بخواهد عادی عمل کرده و به قوانین کشور احترام بگذارد، باید پس از بازنشستگی اش سر موعد مقرر با سمت خود خداحافظی کند.

رئیس اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره دلخوری علی کفاشیان از اعلام رای کمیته اخلاق به فیفا و AFC بیان کرد: بحث دلخوری مطرح نیست بلکه بحث قانون در میان است. طبق مقررات قانونی هیچکس حق ندارد رای بدوی و غیرقطعی را رسانه‌ای کند و آن را به مراجع بین المللی بفرستد. با این وجود نمی‌دانم چرا حکم ما در این حجم وسیع رسانه‌ای شد و دوستان اصرار داشتند مدام به این پرونده پرداخته شود. پس از آن هم رای را به اطلاع فیفا و AFC برسانند. این کار بدون قید و شرط مصداق بارز تخلف و نقض قانون است. آقایان باید اجازه می‌دادند رای قطعی صادر شود و پس از آن فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را مطلع کنند. به نظر من این کار بی اخلاقی است. دلخوری ما سر این موضوع است.


بیشتر بخوانید: دادرس: اجرای قانون در افتتاحیه لیگ و دیدار پرسپولیس با سایر بازی‌ها تفاوتی ندارد/ کفاشیان و ترابیان مدرک جدیدی ارائه نکرده‌اند


او در پایان تصریح کرد: باید این نکته را بگویم که صالحی و همکارانش در کمیته استیناف حق را رعایت می‌کنند و زیر بار کار و حرف خلاف نمی‌روند. به همین دلیل اعتراضی به تاخیر در صدور رای نداریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار