ووشوی قهرمانی جهان؛

منصوریان: برایم کسب مدال طلا در مسابقات جهانی مهم بود/ طهماسبی: بانوان ووشوکار نتایج دوره قبل را تکرار کردند

الهه منصوریان بانوی ووشو کار کشورمان درباره کسب مدال طلا در مسابقات جهانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الهه منصوریان ساندا کار کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم بعد از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی ووشو اظهار کرد: مسابقه سختی بود و من از ناحیه چشم آسیب دیده بودم و علاوه بر این چند وزن بالاتر مبارزه کردم. خدا را شکر که با کمک مربیان و کادر فنی تیم ملی توانستم مدال طلای جهانی را بدست آورم.

او ادامه داد: به هر حال این پنجمین وزنی بود که در مسابقات رسمی و بین المللی شرکت کردم و برایم این مدال مهم بود چرا که از وزن پایین به بالا آمدم.

راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ساندای کشورمان درباره کسب ۳ مدال طلا از سوی بانوان ووشو کار و درخشش شاگردانش در مسابقات جهانی شانگ‌های چین گفت: در مسابقات جهانی موفق شدیم ۳ مدال طلا بدست آوریم و الهه منصوریان، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی در ۲ دوره پیش توانسته بودند مدال طلا کسب کنند و به لطف خدا این مدال‌ها را در این دوره هم تکرار کردند. خدا را شاکر هستیم که این نتیجه بدست آمد و من به عنوان سرمربی تیم ملی از علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و ناطقی نایب رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که اعتماد کردند و هدایت تیم ملی را برعهده ام گذشتند. انشاالله مدال‌های ورزشکاران جوابگوی اعتمادشان شده باشد.


بیشتر بخوانید: هت تریک بانوان ووشوکار در شانگهای/ الهه منصوریان هم طلایی شد


انتهای پیام/ 

اظهارات بانوان ووشو کار کشورمان درباره درخشش در مسابقات جهانی چین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار