مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم مطرح کرد؛

تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت سیلاب‌های احتمالی در قم اتخاذ شده است

اوروجی گفت: تدابیر لازم ازجمله لایروبی رودخانه‌ها و جمع‌آوری سازه‌های مزاحم دررودخانه قمرود برای پیشگیری از خسارت سیلاب‌های احتمالی در این استان اتخاذشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت: ستاد بحران استان جلسه‌های آمادگی را با حضور اعضا برگزار و تصمیم‌های لازم برای جلوگیری از خسارت سیلاب‌های احتمالی اتخاذ شده‌است.

او اضافه کرد: تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان عضو ستاد بحران با تجهیزات لازم آماده خدمات‌رسانی به شهروندان در زمان‌های ضروری می‌باشند. با توجه به این‌که مسیر اکثر رودخانه‌های قم باز است، پیش‌بینی می‌شود مشکل خاصی در زمان وقوع سیل پیش نیاید.

اوروجی یادآور شد: در زمان وقوع سیل همانند سال‌های گذشته، برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، مسیر قمرود مسدود خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به این‌که عمده خسارت سیل به افرادی وارد می‌شود که به حریم رودخانه تجاوز و یا کنار آن اتراق کرده‌اند، از شهروندان درخواست داریم در فصل‌های پاییز، زمستان و بهار و به‌ویژه روز‌هایی که اخطاریه صادر می‌شود، از تردد و اتراق در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

اروجی گفت: خسارت‌هایی که سال گذشته به کشاورزان وارد شد، درحال پرداخت است و زیرساخت‌هایی که تخریب‌شده بود نیز بخشی بازسازی‌شده و بخشی دیگر نیز به‌زودی بازسازی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به پیش‌بینی بارندگی درروز‌های آینده، گفت: اولین بارندگی محور‌ها را لغزنده خواهد کرد که شهروندان باید هنگام رانندگی ضمن رعایت مسائل ایمنی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

او افزود: برای روز‌های آینده وقوع سیل پیش‌بینی‌نشده است.

انتهای پیام/الف

تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارت سیلاب‌های احتمالی در قم اتخاذ شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار