پایان اولین دوره مسابقات تیراندازی انتخابی آجا

اولین دوره مسابقات تیراندازی انتخابی یگان‌های تابعه فرماندهی قرارگاه و ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب کشور در اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اولین دوره مسابقات تیراندازی انتخابی یگان‌های تابعه فرماندهی قرارگاه در منطقه جنوب غرب کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اولین دوره مسابقات تیراندازی انتخابی یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه جنوب غرب کشور (آجا) با حضور بیش از ۵۳ شرکت کننده، ۱۵ تیم از ۴ استان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

در پایان در بخش انفرادی در رشته تفنگ محمد عباس رهسپار از نیروی دریایی شهدای تکاور خرمشهر مقام قهرمانی را بدست آورد و فریدون فتحی پور از پشتیبانی منطقه ۶ و حسین خزائی از تیپ ۱۸۴ به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

در رشته تپانچه نیز حمید حمزه لی از تیپ ۲۶۴، محمد حسین خدایی از تیپ ۲۹۲ و محسن یار احمدی از پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش تیمی رشته تفنگ تیم‌های نیروی دریایی شهدای تکاور خرمشهر، تیپ ۱۸۴ و تیپ ۴۵ شوشتر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نموند و در رشته تپانچه نیز تیم الف تیپ ۲۶۴سلماس آذربایجان غربی، تیم ب تیپ ۲۶۴سلماس آذربایجان غربی و تیپ ۲۹۲ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

براساس این گزارش، که سارا مولایی، معصومه دشت بزرگ، نازنین اعرابی، علی مهدی پور، مرصاد داوودی و ابراهیم صالحوند داوری و برگزاری این مسابقه را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/گ

معرفی برترین‌های مسابقات تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.