ووشوی قهرمانی جهان؛

اوجاقی: سانداکاران قدرت ایرانی‌ها را به رخ چینی‌ها کشیدند/ دهقان: برای اولین بار ۵ مدال طلا در مسابقات جهانی گرفتیم

سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان گفت: ورزشکاران ما توانستند قدرت ایرانی‌ها را در مسابقات جهانی به رخ چینی‌ها بکشند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین اوجاقی سرمربی ساندای کشورمان درباره درخشش ملی پوشان در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان اظهار کرد: ما با پنج ورزشکار به چین آمدیم و  موفق شدیم پنج مدال طلا کسب کنیم. ورزشکاران زحمت زیادی کشیدند و  توانستند قدرت ایرانی‌ها را به رخ چینی‌ها بکشند و برای اولین بار پنج مدال طلا در پنج وزن کسب کردیم. از همه کسانی که برای پیشرفت ووشو و تیم ملی کشورمان زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم.  

او ادامه داد: من از علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و افرادی که در شهرستان‌ها زحمت کشیدند تا تیم ملی پرقدرتی داشته باشیم تشکر می‌کنم. در بخش ساندا هشت بار سرود کشورمان در سالن مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگ‌های چین شنیده شد و پرچم کشورمان به اهتزاز درآمد و امیوارم این روند موفقیت در سال‌های آینده  هم بتوانیم ادامه بدهیم.  

علی دهقان بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ ووشو کشورمان سانداکاران کشورمان پنج مدال طلا  در بخش آقایان گرفتند و در کشور چین ۲ ورزشکار چینی را شکست دادیم و از این بابت خوشحال هستیم. فقط ما مربیان در کسب این موفقیت دخیل نبودیم و علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو  و سایر مسئولان فدراسیون هم حمایت‌های لازم را انجام دادند. اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو خیلی زحمت کشید و به قول او پنج طلا را از دهان اژد‌ها  بیرون کشیدیم.  


بیشتر بخوانید: سانداکاران کشورمان قهرمان جهان شدند


انتهای پیام/ 

اظهارات کادر فنی تیم ملی ووشو درباره مسابقات شانگهای چین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.