فعالیت ۸۰ درصد جوانان و نوجوانان در بازی‌های رایانه‌ای

۸۰ درصد از جوانان و نوجوانان در حوزه بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خسرو کرد میهن معاون نظارت و رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز در همایش مواجهه صحیح با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در شهرکرد گفت: ۲۸ میلیون کاربر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کشور فعال هستند که ۸۰ درصد آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند.

او با اشاره به گسترش برخی از بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در کشور افزود: بسیاری از این بازی‌ها در حالی در کشور منتشر شده اند که در بیش از ۱۶ کشور اروپایی و آمریکایی ممنوع است.

کرد میهن اضافه کرد: خوشبختانه با مشارکت نهاد‌های قضایی و امنیتی، فروش این بازی‌ها در یک هزار و ۵۷۰ مرکز توزیع در تهران کنترل شده و ممنوع است که با توجه به جرایم سنگین مالی و بازخورد مثبت آن، این طرح بزودی در همه استان‌ها عملیاتی می‌شود.

او، آگاهی بخشی به نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آن‌ها با مشارکت آموزش و پرورش را یکی دیگر از راهکار‌های مبارزه با نشر بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای بیان کرد.

کرد میهن بازی‌های موبایلی را مهم‌ترین استعداد بازی سازان فضای مجازی در کشور دانست و گفت: هم اکنون بیش از ۸۰ هزار بازی موبایلی در دسترس قرار گرفته است که همه آن‌ها تحت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ف

فعالیت ۲۸ میلیون کاربر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار