ترخیص آرمان غیاثی از بیمارستان/ باشگاه، مربی و حمایت چی مقصر شناخته شدند

پدر آرمان غیاثی گفت: آرمان پس از حادثه سقوط در باشگاه صخره نوردی با مشکل راه رفتن، تکلم و از دست دادن حافظه کوتاه مدت رو به رو شده است.

سجاد غیاثی، پدر آرمان غیاثی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: آرمان، دیشب طبق نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شد، اما متاسفانه هنوز قادر به راه رفتن نیست.

او با اشاره به اینکه آرمان حافظه کوتاه مدت خود را از دست داده است ادامه داد: در حال حاضر آرمان علاوه مشکل راه رفتن، در بحث تکلم هم با مشکل رو به رو است که طبق نظر پزشک با جلسات متعدد گفتار درمانی امکان بهبود او در اینده وجود دارد.

پدر آرمان غیاثی افزود: برای حل مشکل راه رفتن آرمان هم نیاز به جلسات فیزیوتراپی داریم که یا در خانه و یا در مرکز انجام می‌شود، همه هزینه‌های فیزیوتراپی و کار درمانی هم به عهده خودمان است.
 
او ادامه داد: تا کنون بالغ بر چهل و پنج میلیون تومان از ابتدای بستری شدن آرمان در بیمارستان برای درمان او هزینه کرده ایم.
 

اعتراض به رای اولیه دادگاه

دوازده امامی، وکیل خانواده غیاثی درباره پیگیری پرونده شکایت آرمان گفت: ما از باشگاه، مربی، برگزار کننده مسابقات و مسئول نظارت بر روند اجرای مسابقات  به دادگاه شکایت کردیم و در حال حاضر رای ابتدایی دادگاه صادر شده است.

او ادامه داد: بر اساس رای ابتدایی دادگاه، باشگاه، دو مربی و حمایت چی (فردی که در کنار آرمان روند بالارفتن او را نظارت می‌کند) به عنوان مقصر شناخته شده اند.
بیشتر بخوانید:آرمان غیاثی از کما خارج شد

دوازده امامی تاکید کرد: ما همچنان منتظر رای نهایی دادگاه هستیم و به رای صادر شده اعتراض داریم چراکه هنوز نهادی که مسئول نظارت بر روند اجرای این مسابقات بوده شناخته نشده و هر نهاد تقصیر را به گردن نهاد دیگر می‌اندازد، باید توجه داشت که هر لحظه امکان رخ دادن مجدد این حادثه برای دیگران وجود دارد.
 
آرمان غیاثی کودک هشت ساله اصفهانی یک ماه پیش در جریان مسابقات صخره‌نوردی در ورزشگاه فولادشهر در حین مسابقه سقوط کرد و به کُما رفت.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: حوادث ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
انشا الله که رفته رفته خوب بشه و کاملاً سلامتی اش رو به دست بیاره
حتماً باید به خانواده هایی که مریضی های پرهزینه دارند کمک بشه.