مهاجم پرسپولیس به دنبال طلسم شکنی

علی علیپور درصدد است تا در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر، بتواند سرانجام برای پرسپولیس گلزنی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.

علی علیپور، مهاجم مازندرانی سرخ‌ها که در این فصل با بدشانسی بزرگی مواجه شده و همچنان در حسرت ثبت اولین گل به سر می‌برد، امیدوار است مقابل شاهین طلسم خود را بشکند و بتواند گلزنی کند.

مهاجم پرسپولیس در هفت بازی ابتدایی تیمش در لیگ برتر یک گل هم نزده است و به جز او، جونیور براندائو نیز که در این فصل به پرسپولیس آمده، در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته و موفق به گلزنی نشده است.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - پیکان یک/ سرخپوشان دور از چشم هواداران پیروز شدند


به هرحال گابریل کالدرون آرژانتینی حساب ویژه‌ای روی علیپو و براندائو باز کرده و باید دید آیا این ۲ بازیکن مقابل شاهین گلزنی می‌کنند یا خیر؟

البته به دلایل انتقادات زیاد فوتبالی‌ها به کالدرون و پرسپولیس، احتمال دارد جونیور نیمکت نشین شود و به جای او مهدی ترابی و یا سبامک نعمتی بازی کنند که این تصمیم به نظر سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها بستگی دارد.

همچنین باید بدانید که پرسپولیسی‌ها برای این بازی مهدی عبدی، مهاجم جوان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و کامیابی نیا و نعمتی مصدوم هستند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار