مدیرعامل شاهین شهرداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نتایج ضعیف دلیل قطع همکاری با ویسی بود/ بیشترین پرداختی را در میان تیم‌های لیگ برتری داشتیم

مسیگر گفت: تاکنون ۲۱ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردیم و در زمینه پرداخت‌ها یکی از منظم‌ترین باشگاه‌ها بودیم.

سعید مسیگر مدیرعامل جدید باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حدود ۳ ماه به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت داشتم و در جلسه امروز هیئت مدیره تصمیم بر این شد که به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شوم.


بیشتر بخوانید: نفت مسجد سلیمان یک - شاهین بوشهر صفر/ دومین برد شاگردان تارتار مقابل شاهینی‌ها بدست آمد


مدیرعامل شاهین شهرداری درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم گفت: از وقتی ویسی از ما جدا شد با ۴، ۵ سرمربی مذاکره کردیم و در حال حاضر ۲ گزینه نهایی داریم که ظرف یکی، ۲ روز آینده برنامه‌های آن‌ها در هیئت مدیره بررسی خواهد شد تا ببینیم کدام یک از آن‌ها برای شاهین شهرداری گزینه مناسب تری است.

او افزود: تاکنون ۲۱ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردیم و در زمینه پرداخت‌ها یکی از منظم ترین باشگاه‌ها بودیم.


بیشتر بخوانید: غایبین سرشناس پرسپولیس برای دیدار با شاهین بوشهر


مسیگر در خصوص اتفاقاتی که در تمرینات شاهین شهرداری رخ داد و مخالفت عده ای از هواداران با ویسی گفت: هیچ سرمربی نمی تواند تمام هواداران را موافق خودش کند. به ویژه اگر در رشته ای مانند فوتبال و در تیمی پرهوادار فعالیت کند. سرمربی که به طور حرفه ای فعالیت می کند و در ازای کارش مبالغی حرفه ای دریافت می کند، باید این مسائل را درک کند و بداند که ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد، بنابراین نمی شود وقتی که یک نفر مخالف شد، بگوییم نمی توانم کار کنم. این اتفاقات در هر سطح از فوتبال اجتناب ناپذیر است و بحث قطع همکاری با ویسی و این که نمی خواستیم به همکاری با او ادامه دهیم به دلیل نتایج ضعیف تیم بود. در کنار این که تیم نتیجه نمی گرفت، بازی‌های باکیفیتی هم نمی دیدیم، یعنی هیچ روند رو به رشدی نداشتیم که به آینده امیدوارمان کند.

انتهای پیام/

اظهارات مسیگر درباره شاهین شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۱:۳۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
بعضی مربیا هستن که پارسال با بازیکنهای مصدوم برای نفت مسجدسلیمان قرارداد بستن و بعد هم ول کردن رفتن
آخرین اخبار