مشغول به کار ۲۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار استان در قالب طرح مشاغل خانگی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر حدود ۲۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار استان در قالب طرح مشاغل خانگی، مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صادق زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: حضور بانوان در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و آموزشی قابل توجه است و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز نیز از این قائده مستثنی نیست و شاهد حضور پر رنگ بانوان در این رویداد هستیم.

او با اعلام این‌که استان آدربایجان شرقی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با زنان و خانواده، حائز رتبه اول در بین تمامی استان‌های کشور شده است، افزود: این موضوع برای ما مایه افتخار است و قدردان دستگاه‌های مختلف و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها هستیم که با تلاش آن‌ها توانسته‌ایم به این مهم دست یابیم.

صادق زاده از برگزاری نشست منطقه‌ای شکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌ی زنان و خانواده در ۲۰ آبان ماه سال جاری در تبریز خبر داد و افزود: این نشست با حضور معاون امور بانوان ریاست جمهوری و با حضور ۲۰۰ نفر از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار خواهد شد.

او در ادامه بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای اشتغالزایی برای بانوان تحصیل کرده تاکید کرد و افزود: دوره‌های مهارت آموزی برای بانوان تحصیل کرده توسط شهرداری برگزار شده و بانوان در این دوره‌ی کوتاه مدت نکاتی را در مورد خود اشتغالی فراگرفتند.

صادق زاده همچنین با به فعالیت موثر زنان در زمینه‌های تجاری و مدیریتی، گفت: ما با این کارآفرینان در ارتباط هستیم و در صورت داشتن مشکلی، با نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه تعامل لازم را برای حل مشکلاتشان انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/ش

۲۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار استان در قالب طرح مشاغل خانگی مشغول هستند

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.