کنایه جالب فرماندار کلرادو به ترامپ

پس از آنکه ترامپ در سخنرانی روز گذشته‌اش اعلام کرد به منظور جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی در ایالت کلرادو دیوار می‌سازد، فرماندار این ایالت در فیس‌بوک به تمسخر او پرداخت.

فرماندار کلرادو: مهدکودک‌های رایگان برای آموزش جغرافیا به کودکان داریمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، «جرد پلیس» فرماندار ایالت کلرادو و عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، پس از آنکه رئیس‌جمهور این کشور در سخنرانی اخیر خود گفت می‌خواهد یک دیوار در کلرادو بسازد، او را مورد تمسخر قرار داد.

«پلیس» پس از این وعده نادرست ترامپ در فیس‌بوک نوشت: «خوب این خیلی زشت است ... کلرادو با مکزیک هم‌مرز نیست». او در ادامه پیام خود افزود «چیز خوبی که هست آن است که اکنون کلرادو خدمات مهدکودک تمام وقت رایگان ارائه می‌دهد تا کودکان ما بتوانند جغرافیای اصلی را یاد بگیرند».

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنرانی خود در شهر پیتسبرگ قول داد در راستای مبارزه با مهاجرت غیرقانونی اقدام به ساخت دیوار در ایالت کلرادو کند. او گفت «می‌دانید چرا ما در ایالت نیومکزیکو برنده خواهیم شد؟ زیرا این ایالت خواستار امنیت در مرزهاست؛ و ما یک دیوار در مرز نیومکزیکو می‌سازیم. یک دیوار هم در ایالت کلرادو می‌سازیم». ترامپ در ادامه بر زیبا و مستحکم بودن این دیوار‌ها تاکید کرد و گفت «دیواری زیبا می‌سازیم، یک دیوار بلند که نه می‌توان از زیر آن رد شد و نه از روی آن».

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که ایالت کلرادو با مکزیک هم‌مرز نیست و به نظر می‌رسد آقای رئیس‌جمهور علاقه وافری به ساخت دیوار آن هم از نوع مستحکم آن دارد. جالب آنکه او در ادامه سخنرانی خود به ساخت دیوار در ایالت تگزاس نیز اشاره کرد و گفت مردم از منافع آن بهره خواهند برد.

به دنبال این اظهارات ترامپ، شماری از سیاستمداران آمریکا در شبکه‌های اجتماعی به تسمخر او پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار