شمیم دل انگیز ایثار و شهادت؛

قم ۱۲۹۳ شهید بین‌الملل را در دل خود جای داده است

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای قم بر تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ شهید و شهادت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،احمد حاجی‌زاده،رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم  با اشاره به مقام عظیم شهیدان اظهار داشت: شهدا بعد از شهادت جلوه و ظهور و بروز ویژه‌تری در جامعه دارند.

او با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا افزود: از هرکسی که توان و تخصص دارد و می‌تواند جلوه و ظهور و بروز شهدا را در جامعه بیشتر کند باید دعوت شود تا به مجموعه ستاد کنگره کمک کرده و آثار مرتبط با شهدا را تولید کنند.

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود آثاری در خصوص شهدا تولید شود که در جامعه مورد استقبال و اثرگذاری واقع شود.

حاجی‌زاده تولید آثار با موضوعات شهدا را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: دست یاری به‌سوی تمام هنرمندان، نویسندگان، فیلم‌سازان و اقشار متخصص جامعه برای تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ شهید و  شهادت دعوت می‌کنیم.

او ابراز کرد: هزار و ۲۹۳ شهید بین‌الملل در قم مدفون هستند که این شهدا از ۹ کشور جهان در شهر قم دفن شدند که شامل شهدای فاطمیون، زینبیون و شهدایی از کشورهایی، چون فرانسه هستند.

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری تأکیددارند که برگزاری کنگره‌ها باید برانگیختگی در جامعه ایجاد کرده و صدای شهدا به‌درستی به گوش مردم رسانده شود.

انتهای پیام/ش

ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.