کشف قرص‌های روانگردان غیرمجاز در ممسنی/۴۵ خرده فروش مواد مخدر در دام پلیس مرودشت

مهم‌ترین حوادث امروز ۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف قرص‌های روانگردان غیرمجاز در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص روانگردان قاچاق و غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یک منزل مسکونی در امر تهیه و توزیع داروی غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او با بیان اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، محل مورد نظر شناسایی و در بازرسی از آن مکان، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیرمجاز کشف شد، ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق از مهم‌ترین اولویت‌های کاری پلیس این شهرستان است و نیروی انتظامی با تمام توان با این موضوعات برخورد قاطع خواهد کرد.

خرده فروشان مواد مخدر زیر ذره بین پلیس مرودشت/۴۵ نفر بازداشت شدند

فرمانده انتظامی مرودشت از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۴۵ خرده فروشان مواد مخدر طی یک ماهه گذشته خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و تنگ کردن عرصه بر خرده فروشان مواد مخدر با همکاری پلیس‌های تخصصی، طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، پس از هماهنگی با مراجع قضائی از این محل‌ها بازرسی و موفق به کشف یک کیلو و ۱۲۵ گرم تریاک، ۲۲۵ گرم سوخته، ۲۸ گرم هروئین، ۲۹ گرم شیشه، ۴۶ گرم شیره تریاک، ۸ حقه وافور، ۵ عدد پایپ، یک هزار و ۳۵۰ عدد قرص متادون و ۶ دستگاه ترازوی توزین شدند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه در این طرح‌ها، ۴۵ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند، تصریح کرد: در این خصوص تعداد ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

او اضافه کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته تداوم یابد و هرگونه گزارش درباره اقدامات افراد سودجو را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.