معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان فارس اظهار داشت: مردم هر لحظه که اراده کنند می‌توانند از قیمت کالا‌ها و خدمات مطلع شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدابراهیم صداقت گفت: با هدف افزایش شفافیت در خصوص قیمت کالا و خدمات، سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات در اپلیکیشن آسان پرداخت (آپ) بارگذاری شده که مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه از حداقل و حداکثر قیمت کالا‌ها و خدمات درهر لحظه از شبانه روز اطلاع پیدا کنند.

او اظهار داشت: در این سامانه ۳ نوع قیمت به شهروندان نمایش داده می‌شود که شامل حداقل، حداکثر و قیمت مصوب برای مصرف کننده است.

این مقام مسئول یادآور شد: این قیمت‌ها از سطح کشور جمع آوری می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورتی که کالا یا خدمتی با قیمت بیش از قیمت اعلامی در سامانه به آن‌ها عرضه شد، گزارش‌ها و شکایت‌های خود را از طریق بخش ثبت شکایات و یا شماره تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

صداقت اظهار امیدواری کرد: فرآیند حاکم بر سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات با کمک اصناف و تولیدکنندگان به آرامش بازار کمک شایانی کند.

به گفته او، تاکنون قیمت ۱۴۷ قلم کالای پرمصرف و ۱۰۰ نوع خدمت که بیشترین نیاز شهروندان است در این سامانه بارگذاری شده است.

صداقت گفت: این قیمت‌ها از طریق درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir هم قابل دسترسی است.
انتهای پیام/م

دریافت لحظه‌ای قیمت‌ها با سامانه ۱۲۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدشکاری
۱۲:۲۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
کلا سامانتون مشکل داره ، بررسیها به هیچجا نمیرسه . قیمتها بیداد میکنه و شماهم هیچی ... یعنی کسی نمیبینه سایت آهنفروشان قیمت میلگرد را چند زده و دربازار چنده ؟ !