خسارت ۶ روستای بیجار بعلت وقوع سیلاب

فرماندار بیجار از وارد شدن خسارت به ۶ روستای تابعه این شهرستان بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیلاب شب گذشته خبر داد.

خسارت ۶ روستای بیجار بعلت وقوع سیلاببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار اظهار داشت: با توجه به حجم بارندگی شب گذشته در شهرستان بیجار، ۶ روستای و یک دستگاه خودرو سواری پراید دچار خسارت شدند که برآورد میزان آن در دست اقدام است.

او افزود: روستا‌های بخش چنگ‌الماس شامل قزانقره، گاوبازه، کاک عباس، جبرئیل، خانباقی و کهریز به علت وقوع سیلاب دچار خسارت شدند.

ورمقانی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید که در حاشیه رودخانه روستای جبرئیل پارک شده بود و سرنشین نداشت، به علت رانش زمین و شدت بارندگی مفقود شده که تلاش‌ها برای یافتن آن در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه شدت بارندگی‌ها در بخش چنگل ماس رخ داده است، تاکید کرد: در روستا‌های قزانقره و گاوبازه، تخریب بخشی از شبکه فاضلاب رخ داده است که برآورد هزینه‌های آن در دست بررسی است.

فرماندار بیجار تاکید کرد: جاده دسترسی روستای گوجه کند به سمت کنامار به علت آبگرفتگی شب گذشته، به طول ۲ کیلومتر دچار گل و لای شدید شده که موجب اختلال در رفت و آمد مردم روستا شده است.

هواشناسی روز گذشته در خصوص تقویت سامانه بارشی هفته جاری سه‌شنبه تا پنجشنبه این هفته اطلاعیه صادر کرده بود و در خصوص شدت بارندگی‌ها از بعدازظهر جمعه تا دوشنبه و مخاطرات آن در کردستان هشدار داده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

سیلاب به روستاهای بیجار خسارت وارد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.