شبیه‌سازی پیاده‌روی اربعین در قلب کانادا + فیلم

دانش‌آموزان مدرسه الصادق تورنتو با شبیه‌سازی مراسم پیاده‌روی اربعین کوشیدند تا جهانیان را با امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان آشنا کنند.

شبیه سازی پیاده روی اربعین در قلب کانادا +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زیارت امام حسین (ع) به هر شکل و با هر وسیله‌ای که باشد برای انسان ارزشمند و لذت بخش است، حال اگر پیاده به این سفر معنوی برویم که ثوابش بیشتر و ارزش آن هم بالاتر است؛ چرا که به این وسیله عشق و ارادت خود را بیشتر نشان می‌دهیم.

اما مسلمانی در سراسر دنیا وجود دارند که حسرت زیارت حرم امام حسین علیهم السلام را بر دل دارند و از شرکت در این راهپیمایی میلیونی محرومند. از این رو می‌کوشند با حرکت‌هایی نمادین عشق و ارادت را خود را به سید و سالار شهیدان نشان دهند.

به تازگی دانش آموزان مدرسه اسلامی الصادق در تورنتو کانادا دست به ابتکاری جدید زده اند و با شبیه سازی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در مدرسه‌شان کوشیدند تا جهانیان را با امام حسین علیهم السلام و یاران باوفای ایشان آشنا کنند.

در ادامه ویدئویی را درباره اقدام جالب و خلاقانه دانش آموزان مسلمان مدرسه الصادق تورنتو و ابراز ارادت آن به امام حسین را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حر انقلاب
۱۸:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
نمونه ی مینیاتوری اربعین در کانادا ... احسنت بر مردم آزاده ی دنیا ...چه کانادا چه هرجا
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۴:۵۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
نور ائمة معصومین صلوات الله علیهم اجمعین مخصوصاَ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مثل نور خورشید است که نه کسی می تواند جلو پرتو افشانی آن را بگیرد و نه جهان بشریت از آن بی نیاز است و بدون آن می تواند زندگی کند هر چند بسیاری از مردم فعلاً از اثر وجودی این نعمت الهی غافل هستند و فکر می کنند هیچ ارتباطی با آن ندارند اما روزی بر این حقیقت انکار ناپذیر آگاه خواهند شد .
آخرین اخبار