افتتاح پیست دوچرخه سواری در فسا

به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی اولین پیست دوچرخه سواری کوهستان کراس کانتری در فسا به بهره برداری رسید.

افتتاح پیست دوچرخه سواری در فسابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فسا عصر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: این پیست که در مجموعه دانشگاه دولتی فسا با هدف جذب دانشجویان و علاقمند به ورزش دوچرخه سواری و کمک به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان فسا ساخته شده به بهره برداری رسید.

محبی با بیان اینکه برای تکمیل و تجهیز این پیست دوچرخه سواری حدود یکصد میلیون ریال اعتبار هزینه شده است افزود: این پیست ۴ کیلومتر مسافت دارد که ۱۳۰۰ متر برای افراد آماتور و ۲۷۰۰ متر نیز برای افراد حرفه ایی آماده شده و دوچرخه سواران کوهستان را قادر می‌سازد در محیطی امن و بدون هیچ گونه خطر و مزاحمتی رکاب بزنند.

رئیس هئیت دوچرخه سواری فسا نیز گفت: این اولین پیست نیمه حرفه ایی دوچرخه سواری کوهستان در استان فارس کشور است که به بهرهبرداری میرسد که به علت دارا بودن لوپ‌های متعدد بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات کراس کانتری در سطوح مختلف از نوجوانان تا بزرگسالان را مهیا می‌کند.

ندرتی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان فسا ۱۵۰ ورزشکار دختر و پسر در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند، افزود: به منظور توسعه و استقبال از این رشته ورزشی مرحله اول مسابقات لیگ برتر استانی کوهستان تا پایان آبانماه سال جاری در این پیست برگزار خواهد شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/م 

بهره برداری از پیست دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار