ورود خیل عظیم دلدادگان شمس الشموس به مشهدالرضا/ حضور بیش از ۲۵ هزار زائر پیاده در مشهد

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: بیش از ۲۵ هزار زائر پیاده در قالب ۲۳۷ کاروان به مشهد الرضا وارد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین رضایی سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تا صبح امروز ۲۵ هزار و ۱۱۰ زائر پیاده در قالب ۲۳۷ کاروان به مشهد الرضا وارد شده اند که ۳۰ درصد آنان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: این زائران از استان‌های مختلف کشور، چون آذربایجان شرقی (از مراغه)، مازندران، گلستان (کلاله) و خراسان جنوبی بوده اند.

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ۶۰ هزار زائر پیاده هم هم اکنون در مسیر مشهد الرضا هستند.

رضایی افزود: بزرگترین کاروان زائران پیاده امام رضا (ع) شامل ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان امروز از نیشابور حرکت می‌کنند؛ فردا نیز کاروان هزار و ۵۰۰ نفره خانواده شهدا از نیشابورو کاروان هزار نفره از دانشجویان دانشگاه‌های کشور از ملک آباد راهی مشهد الرضا می‌شوند.

او ادامه داد: زائران پیاده از ۲۴ استان کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارند.

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ۲۷۶ ایستگاه صلواتی در محور‌های شش گانه منتهی به مشهد برای پذیرایی از زائران پیاده امام رضا (ع)  با خدمت رسانی خادمانی از ۱۱ استان کشور بر پا شده است.
بیشتر بخوانید:خدمت رسانی هزار و ۴۶۰ نیروی هلال احمر خراسان رضوی به زائران پیاده امام رضا(ع)

به گفته رزم حسینی استاندار خراسان رضوی همه دستگاه‌های اجرایی استان از آمادگی کامل برای میزبانی زائران روز‌های پایانی صفر برخوردارند.

 حضور بیش از ۵۰۰  هزار نفر  زائر پیاده در مشهد   پیش بینی شده است.

۱۰۳ پایگاه سیار امداد و نجات در مسیر‌های جاده‌ای مستقر شده‌اند و ۲۴ گروه عملیاتی جمعیت هلال احمر هم از ۱۶ استان کشور به کمک گروه‌های امدادی خراسان رضوی آمده‌اند.

۱۳ مرکز اسکان اضطراری برای زائران پیاده رضوی در مشهد پیش بینی شده است.

 بیش از ۱۶۰ دستگاه تاکسی در مشهد مقدس اعلام آمادگی کرده اند تا در این ایام به صورت صلواتی زائران پیاده رضوی را جا به جا کنند.

انتهای پیام//ج.ر

 

اعلام آمادگی بیش از ۱۶۰ دستگاه تاکسی در دهه پایانی صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.