انتخابی المپیک؛

تیم ملی هندبال ایران ۲۷ - کویت ۲۵ / برد دلچسب هندبالیست‌ها برابر دومین تیم پر افتخار آسیا / شاگردان حبیبی پنجم شدند

تیم ملی هندبال ایران - کویت / گزارش لحظه به لحظهتیم ملی هندبال کشورمان با شکست کویت به عنوان پنجمی رقابت‌های انتخابی المپیک رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت در آخرین دیدارشان در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه  در دوحه به مصاف یکدیگر رفتند، پیش از این هم ۲ تیم در مرحله مقدماتی با هم بازی کرده بودند که در آن بازی ۲ تیم با نتیجه تساوی ۳۶ - ۳۶ به کارشان پایان داده بودند. البته در آن بازی و در لحظات پایانی گل سالم ایران دیده نشد تا بازی مساوی به پایان برسد.  

۲ تیم در این بازی در حالی به مصاف هم رفتند که برنده این دیدار می‌توانست در جایگاه پنجم آسیا قرار بگیرد، شاگردان حبیبی در این مسابقه شروع خوبی و توفانی داشتند و توانستند چند امتیاز نخست را به خوبی بگیرندولی در ادامه کار پایاپای و نزدیک دنبال شد و حرکت ۲ تیم روی هر رفت و برگشت امتیاز‌هایی در پی داشت در ادامه همچنین نمایش خط دفاع ۲ تیم عالی و خوب بود و اجازه نفوذ داده نمی‌شد همین باعث شد تا بازی حساس و نزدیک دنبال شود.  

تیم ملی کشورمان، اما با ترکیبی ازبازیکنان جوان و با تجربه عالی ظاهر شد و توانست با کنترل شرایط بازی حریفش را متوقف کند، کویتی‌ها که در لحظات پایانی با ۲ اختلاف از ایران پیش بودند در پایان با نمایش خیره کننده شاگردان حبیبی و به خصوص دروازه بانی خوب باباصفری رو به رو شدند و در نهایت هم ۲۷ - ۲۵ بازی را باختند. تیم ملی کشورمان بدین ترتیب با ۳ برد، یک تساوی و یک باخت و عنوان پنجمی به کارش در رقابت‌ها انتخابی المپیک پایان داد.  

تیم کشورمان در این رقابت‌ها بر خلاف گذشته بازیکنان جوان و مربی ایرانی در اختیار داشت و در غیبت تعدادی از لژیونر‌ها و نبود بازی‌های تدارکارتی مناسب توانست نمایش خوبی و عالی داشته باشد و در پایان هم جایگاه خوبی کسب کند، شاگردان حبیبی البته اگر کمی بیشتر شانس داشتند شاید حالا در فینال بودند.  

تیم ملی کشورمان باید ۳ ماه دیگر در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی که به میزبانی کویت برگزار می‌شود به میدان برود.  


بیشتر بخوانید:

تیم ملی هندبال ایران ۴۸- هنگ کنگ ۱۶/ پیروزی آسان، با ترکیب جوان / شاگردان حبیبی آماده کسب عنوان پنجمی

استکی: مطمئنم در بازی کره جنوبی و بحرین تبانی شد تا ایران حذف شود/ امیدوارم هندبال ایران با ثبات بماند

تیم ملی هندبال بحرین فینالیست شد


انتهای پیام/ 

پیروزی ایران برابر کویت و عنوان پنجمی هندبال انتخابی المپیک برای شاگردان حبیبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار