استکی: مطمئنم در بازی کره جنوبی و بحرین تبانی شد تا ایران حذف شود/ امیدوارم هندبال ایران با ثبات بماند

ملی پوش هندبال کشورمان گفت: در بازی بحرین مقابل کره جنوبی اتفاقاتی رخ داد که نشانه از تبانی بود.

الله کرم استکی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات مقدماتی المپیک با بضاعتی و تیم جوانی که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم اما متاسفانه‌ نتیجه بازی کره جنوبی و‌ بحرین به گونه ای رقم خورد که باعث‌ شد تیم‌ ما از دور مسابقات حذف شود و‌نتوانیم به نیمه نهایی صعود کند.

او درباره اتفاقات عجیب بازی تیم‌های ملی بحرین و کره جنوبی گفت: مطمئنم در بازی این ۲ تیم تبانی رخ داد چون هم فیلم آن موجود است که بازیکن بحرین در لحظه آخر پنالتی را به راحتی به دروازه بان کره جنوبی تقدیم کرد و کره ای ها هم در حمله ۱۰ ثانیه وقت داشتند و ۲ -۳ گل جلو بودند اما خیلی عجیب و‌غریب بازی کردند و‌ با پاسی ضعیف که به یکدیگر دادند  بحرینی ها توپ ربایی و آن تبدیل به گل می کنند، این بازی تبانی بود تا ایران حذف شود و حالا بازی ما با کویت به گونه ای رقم‌خورد که بحرین بر خلاف تصورش صدرنشینی را از دست داد و در مرحله نیمه نهایی حریف قطر قدرتمند شد و‌ فینال را از دست دادند. این اتفاق به گونه ای بود که می توان گفت چوب خدا صدا ندارد ولی خوب در مجموع نتایج خوبی بود.


بیشتر بخوانید: تیم ملی هندبال ایران - هنگ کنگ/ شاگردان حبیبی در اندیشه کسب عنوان پنجمی رقابت‌های انتخابی المپیک


ملی پوش کشورمان در ادامه عنوان داشت: هندبال ایران بازهم دارد جان می گیرد و به امید خدا در اردو های بعدی لژیونر ها هم حاضر می شوند. مطمئن باشید که نتایج خوبی را رقم‌ می زنیم، خوشبختانه برای جام جهانی ۴-۵ تیم می توانند از آسیا سهمیه بگیرند و‌ ما این شانس را داریم و تلاش می کنیم تا برای بار دوم‌ به جام جهانی برسیم.

او افزود: فدراسیون حمایت می کند و امیدوارم حمایت از بازیکنانی که خارج از ایران هم بازی می کنند وجود داشته باشد تا باعث دلگرمی شود و این بازیکنان باز گردند و به شرایط تیم‌ ملی کمک کنند، شرایط به گونه ای بود که بازیکنان لژیونر به دلیل مسابقات اروپایی، مصدومیت و کار های شخصی نمی توانستند در این مسابقات حاضر شوند، همه در جریان این مسئله بودند اما برای بازی های جهانی امیدوارم همه حضور یابند. این مسابقات در کویت است و جو سنگینی دارد، باید عملکرد خوبی داشته باشیم و‌سهمیه جهانی بگیریم.

لژیونر هندبال کشورمان در ادامه درباره دور گروهی بیان داشت: ما به غیر از باختی که با ۲-۳ گل جلوی بحرین داشتیم نتوانستیم صعود کنیم اما در مجموع نتیجه خوبی گرفتیم، کره ای که عربستان را برد و فینالست شد را بردیم  به بحرین با اختلاف کم‌باختیم و تنها به دلیل این که تمرکزمان کم شد بازی را در لحظات پایانی واگذار کردیم، مقابل کویت هم‌با توجه به این که دیگر حذف شده بودیم انگیزه ای نداشتیم. بهترین نتیجه در مقابل بحرین رقم خورد که بحرین صدرنشینی را از دست داد، امیدوارم به عنوان پنجمی برسیم و تنها با یک باخت این مسابقات را ترک کنیم.


بیشتر بخوانید: زمان دیدار تیم ملی هندبال ایران برای عنوان پنجمی مشخص شد


استکی درباره حضور جوانان در تیم ملی گفت: بازیکنانی که آمده اند، جوان  با انگیزه و خوب هستند، خوشبختانه بازیکنان در این مسابقات تجربه خوبی کسب کردند و امیدوارم از این بچه ها حمایت صورت بگیرد و فدراسیون هم ثباتش ادامه پیدا کند و از بازیکنان و تیم ملی حمایت کند تا دوباره تیم ملی به شرایط خوبش بازگردد ، مطمئنم چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار