سرسرای ورزشی چند منظوره در هیرمند به بهره‌برداری رسید

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سرسرای ورزشی چند منظوره با اعتباری بیش‌از هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای قرقری شهرستان هیرمند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: این طرح بزرگ ورزشی دارای هزار و ۴۴۰ متر مربع است که با افتتاح آن هزار و ۳۵۰ نفر از مردم منطقه از فضای ورزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: هم‌اینک ۱۲۶ طرح نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست تکمیل است که ۱۵ طرح آن هفته تربیت بدنی امسال افتتاح و ۲۰ طرح در دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه والای ورزشکاران استان در عرصه ملی گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده در سال‌های اخیر هم‌اینک ۱۲۸ نفر از ورزشکاران این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

او افزود: همچنین در دومین دور المپیاد استعداد‌های برتر کشور ۸۹۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان تابستان امسال در۵۰ رشته به مصاف حریفان کشوری خود رفتند که برای نخستین بار منجر به کسب۱۳ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۲۵ مدال برنز شد.

کرد ادامه داد: همچنین رشته‌های سپک تاکرا، کبدی و فوتبال ساحلی در بخش تیمی قهرمان دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور شدند.

او بیان کرد: حدود ۱۰۰ ورزشکار نونهال سیستان و بلوچستان بعد از کسب موفقیت در المپیاد استعداد برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/گ

ساخت سالن ورزشی در هیرمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار