انبارلویی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران در بازپسگیری تعهدات برجامی مصمم است/غربی ها هیچ راهی جزء عمل به تعهدات خود ندارند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بعید می دانم که اروپا و آمریکا نسبت به گام چهارم ایران واکنشی داشته باشند.

ایران در بازپسگیری تعهدات برجامی مصمم است/غربی ها هیچ راهی جزء عمل به تعهدات خود ندارند/گام چهارم تاثیری بر رفتار اروپایی ها نداردکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی اظهار کرد: اقدامات دقیق ایران در کاهش تعهدات برجامی خود به چهارمین گام نزدیک شده است که نشان می دهد ایران برای باز پسگیری تعهداتش به دلیل نقض عهد اروپا و آمریکا مصمم است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ایران با شیبی ملایم به نقطه صفر تعهدات برجامی خود می رسد، از این سو اروپا و آمریکا هیچ راهی جزء عمل به تعهدات خود ندارند.

انبارلویی با تاکید به اینکه اروپا و آمریکا هیچ عزمی برای انجام تعهدات خود ندارند، گفت: ایران می تواند به راحتی گام هایی که قبل از برجام برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای داشته است، را بردارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا گام چهارم ایران تاثیری بر رفتار های اروپا در قبال تعهدات برجامی خود می گذارد؟ تصریح کرد: بعید می دانم که اروپا و آمریکا نسبت به گام چهارم ایران واکنشی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: اروپا در برجام موضعی ریاکارانه به خود گرفت/ اروپا هیچ‌گاه در برجام نبود که حال بخواهد از آن خارج شود


این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در برجام به ایران خسارت محضی وارد شد که اکنون باید آن را جبران کنیم، اروپا و آمریکا اگر قصدی برای انجام تعهدات خود داشتند تا کنون به آن جامه عمل می پوشاندند.

انبارلویی تصریح کرد: اروپا و آمریکا هیچ قصدی برای انجام تعهدات خود ندارند، به علاوه رفتارشان با ملت ایران خصوم آمیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، گام چهارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار