شهادت مجری سرشناس الجزیره به پاکدستی حزب‌الله لبنان + فیلم

در میزگرد بررسی تحولات لبنان در شبکه الجزیره، مجری این شبکه به ادعای کارشناس برنامه در مورد فساد حزب الله لبنان پاسخی کوبنده داد.

شهادت مجری سرشناس الجزیره به پاکدستی حزب‌الله لبنان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک هفته از آغاز تظاهرات در لبنان می‌گذرد. پس از شروع تظاهرات مردم لبنان به فساد و افزایش مالیات برخی تلاش کردند تا عامل این تظاهرات را حزب الله لبنان معرفی کنند. اما بلافاصله سید حسن نصرالله در نطقی تلویزیونی با اعلام حمایت از دولت و نخست وزیر این کشور این تظاهرات را نشانه دردهای مردم لبنان دانست که آنها را به خیابان کشانده است. سید حسن همچنین حزب الله را حامی خواسته های برحق مردم لبنان دانست و تاکید کرد که اگر حزب الله برای مطالبات مردم وارد خیابان شود تا برآورده نشدن خواسته ها خیابان را ترک نخواهد کرد.

پس از این موضع اصولی و قاطع سید حسن، دشمنان حزب الله وارد فاز تازه‌ای شدند و تلاش کردند تا این بار عامل فساد در لبنان را حزب الله و میشل عون، رئیس جمهور وقت معرفی کنند. در یکی از برنامه های بررسی تحولات لبنان یکی از این کارشناسان زمانی که تلاش می‌کرد چنین ذهنیتی را در بینندگان ایجاد کند با پاسخ کوبنده مجری سرشناس این شبکه مواجه شد که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
خيلي مردي آقاي مجري
Sweden
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۴:۱۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
حرف حق و حقیقت رو گفت. کسی که به خدا اعتقاد دارد دنیا براش پوچه