استکی: برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ باید با کشور‌های اروپایی اردو برگزار کنیم/ دست فدراسیون بوکس خالی است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ما باید برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ با تیم‌های اروپایی اردو تدارکاتی داشته باشیم.

استکی: برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ باید با کشور‌های اروپایی اردو برگزار کنیم/ دست فدراسیون بوکس خالی استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس کشورمان در آستانه رقابت‌های کسب سهمیه  المپیک ۲۰۲۰ توکیو  قرار دارد، اما متاسفانه اردو‌ها و اعزام‌هایی که پیش رو داشته است یکی پس از دیگری در حال لغو شدن است. از جمله می‌توان به اعزام تیم بوکس کشورمان به ترکیه اشاره کرد. قرار بود تیم ملی بوکس کشورمان با هدایت علیرضا استکی در آبان ماه راهی ترکیه شود که متاسقانه شورای برون مرزی این اعزام را تائید نکرده است.

همچنین استکی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان ۲ اردو تدارکاتی دیگر را درخواست کرده، اما این احتمال وجود دارد که به خاطر نبود بودجه کافی و یا حتی تایید نشدن از سوی شورای برون مرزی این اعزام‌ها لغو شود.

در این راستا علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ما چندی پیش در  مسابقات بوکس جهانی حضور داشتیم و همه تیم‌ها پس از این رقابت  برای کسب سهمیه المپیک به اردو ها‌ی تدارکاتی اعزام شدند. پیش از اعزام به مسابقات جهانی  برنامه‌های لازم برای تیم ملی بوکس  را به فدراسیون دادم که اجرایی نشد و بعد از اعزام هم  برنامه‌های لازم را ارائه دادم که برای کسب سهمیه المپیک باید این برنامه‌ها اجرایی شود. تیم ملی  باید برای موفق شدن در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو،  اردو‌های تدارکاتی با کشور‌های اروپایی برگزار کند نه با کشور‌های عراق و سوریه که فردا روزی برای ما گربه سیاه شوند.


بیشتر بخوانید:  اردوی تیم ملی بوکس پایان یافت


او گفت: برای برگزاری اردوی تدارکاتی حدود ۴ کشور اروپایی از جمله ترکیه، آذربایجان، اوکراین، ارمنستان و گرجستان را به فدراسیون اعلام کردم. حتی اگر شده است باید به این تیم‌ها پول بدهیم تا برای برگزاری اردو  به ایران بیابند. همه ما می‌دانیم که دست فدراسیئن خالی است، اما باید راه حلی برای این مشکل پیدا کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان اظهار کرد: متاسفانه فدراسیون درگیر مشکلات مالی است و دیگر نمی‌دانیم باید چه کنیم! ما برای کسب سهمیه المپیک نیاز به بازی تدارکاتی داریم. امیدوارم برنامه ریزی‌های شده به خوبی پیش برود چرا که به بازی تداکاتی برای المپیک نیاز داریم.


بیشتر بخوانید:  آغاز بوکس حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای با مجوز وزارت ورزش و جوانان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت تیم ملی بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.