حسن روشن: مدیرعامل استقلال با چند دلال برای جذب بازیکن به ترکیه رفت/ قضاوت درباره استراماچونی زود است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کمیته فنی در تیم وجود ندارد و مدیرعامل با دلال برای جذب بازیکن به ترکیه رفت.

حسن روشن: مدیرعامل استقلال با چند دلال برای جذب بازیکن به ترکیه رفت/ قضاوت درباره استراماچونی زود استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه پیش از این عنوان کرده بود در قرارداد شفر با آبی پوشان دلال‌ها نقش داشتند، اظهار کرد: دلال‌ها نقش داشتند. اگر هم حرف بزنم شکایت می‌کنند و جرات ندارند که بیایند و صحبت کنند. به یکی از افرادی که او را آورده بود گفتم اصلا شما شفر را نمی‌شناسید.

وقتی با شفر قرارداد امضا شد که او بیکار بود

او درمورد شکایت شفر از استقلال گفت: قرارداد باید ۲ طرفه و  به سمت باشگاه  سنگین‌تر باشد. با شفر قرارداد بستند درحالی که او بیکار بود. پسرش چه کاره بود که بیش از ۱۰۰ هزار دلار پول گرفت؟ منصوریان گول کی روش را خورد و مک درموت را به عنوان بدنساز به تیم اضافه کرد. همان تیمی که قهرمان حذفی شد، بازیکن داشت. شما درد و دل‌های نوروزی، پزشک سابق استقلال را ببینید. بازیکنانی که نمی‌توانستند راه بروند، با استقلال قرارداد بستند.


بیشتر بخوانید: پول وارد باشگاه استقلال می‌شود، اما شفاف‌سازی وجود ندارد/ دیاباته به درد آبی پوشان نمی‌خورد


مدیرعامل با چند دلال برای جذب بازیکن به ترکیه می‌رود

او ادامه داد: حالا بستن قرارداد کاری حقوقی است، اما مفاد قرارداد را می‌خوانند؟ حالا به بن بست رسیدند و می‌گویند نخواندیم. مدیریت ضعیف است و کمیته‌های مختلف در استقلال وجود ندارد. مدیرعامل با چند دلال برای جذب بازیکن به ترکیه می‌رود. شفر اگر در ابتدای کار خود در استقلال، علی جباری را می‌دید، می‌فهمید که ما فوتبال را می‌فهمیم. زانی مربی از خارج می‌آوریم، که بزرگان مربیگری در دیگر تیم‌ها سر کار هستند.

قضاوت درباره استراماچونی زود است

روشن درباره استراماچونی بیان کرد: استراماچونی وقتی آمد کگفتم او را نمی‌شناسم و الآن هم قضاوت درباره او زود است. نقطه مثبتش جوانی اوست و نقطه منفی او بیکار بودنش طی ۲ سال اخیر است. نکات قرارداد استراماچونی هم به زودی مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید: نوازی: دست استراماچونی برای استفاده از بازیکنان جوان بسته است/ باید با آرامش کامل به مصاف عراق برویم


با سی دی که نمی‌شود بازیکن جذب کرد

وی پیرامون عملکرد ضعیف براندائو و دیاباته در پرسپولیس و استقلال گفت: دفعه اول نیست که بازیکن می‌آوریم و گل نمی‌زند. باید در آوردن بازیکن دقت کنیم. با سی دی که نمی‌شود بازیکن جذب کرد. فدراسیون مقصر نیست، چون اتحادیه باشگاه‌ها نداریم که نظارت کند و فوتبال ما را بهتر کند. بهتر است از جوانان خودمان استفاده کنیم. امید‌های استقلال چندسال است که قهرمان می‌شود، خب از آن‌ها بهره برداری کنیم، اما می‌بینید که در این چند سال این بازیکنان امید و جوانان به تیم‌های دیگر می‌روند.

انتهای پیام/

اظهارات حسن روشن پیرامون شرایط این روزهای استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اقای روشن هم طبق معمول مخالف است!! تا حالا کسی دیده یا شنیده روشن با مدیر یا سرمربی ای در استقلال موافق و حمایت کند؟؟؟ همیشه ساز مخالفت میزند!!! بدبختی نه بدرد مدیریت و نه بدرد سرمربیگری میخورد تا یکدوره بگذارند تا دست از مخالفتهایش بردارد، اقای روشن از امارات چه خبر ؟؟؟