شهردار منطقه ۱۲ تهران مطرح کرد؛

بهمن ماه زمان تکمیل پروژه خیابان لاله زار / لاله زار محل انبار اجناس نیست

سعادتی درباره آخرین وضعیت بهسازی خیابان لاله زار و چالش های پیش روی اصناف این خیابان توضیحاتی داد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بهسازی خیابان لاله‌زار با اشاره به این نکته که بهسازی خیابان لاله‌زار از خیابان انقلاب تا خیابان جمهوری اسلامی در دستور کار است گفت: در حال حاضر بهسازی بخش شرقی آن از خیابان انقلاب تا محدوده خیابان تقوی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و ما در این طرح می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم تا در کنار بهبود شرایط فیزیکی بستر برای حضور بیشتر شهروندان فراهم شود.

شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران افزود: ایجاد و افزایش عرصه عمومی برای استفاده تمام اقشار جامعه یکی از اهداف اصلی بهسازی پروژه خیابان لاله‌زار است و ما در این پروژه به دنبال این هستیم تا شرایط را برای حضور ایمن شهروندان فراهم کنیم.

سعادتی با تاکید بر این نکته که وضعیت خیابان لاله‌زار از لحاظ صنفی به گونه‌ای است که تمام اقشار جامعه به آنجا مراجعه می‌کنند، گفت: متأسفانه حجم خودرو‌های پارک شده و موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار به گونه‌ای است که مخاطراتی را برای شهروندان و عابران پیاده ایجاد می‌شود که با تکمیل و بهسازی خیابان لاله‌زار ما شاهد افزایش سهم بیشتر مردم از خیابان هستیم و باید به این نکته توجه داشت که در اجرای این طرح نظام حرکت خودرو‌ها مختل نمی‌شود.

او با اشاره به این نکته که با بهسازی خیابان لاله‌زار فعالیت اصناف این خیابان دچار خدشه نمی‌شود، گفت: فعالیت اصناف خیابان لاله‌زار یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است و ما پیش از شروع به کار بهسازی خیابان جلسه‌های متعددی را با اصناف خیابان لاله‌زار برگزار کردیم.

شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا بارگیری و تخلیه بار خیابان لاله‌زار با بهسازی این خیابان با مشکل مواجه نمی‌شود، گفت: از خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان جمهوری اسلامی ۸ نقطه را برای بارگیری و تخلیه بار اصناف  پیش‌بینی کردیم.


بیشتر بخوانید: مرمت معماری بازار تهران مستلزم اصلاح زیر ساخت‌های آن است 


سعادتی با اشاره به موفقیت تجربه بهسازی خیابان ۱۵ خرداد گفت: با توجه به حجم بارگیری و تخلیه بار در خیابان ۱۵ خرداد به واسطه موقعیت بازار امروز شاهد این هستیم که بهسازی این خیابان شرایط برای شهروندان و کسبه بهبود یافته است.

او با اشاره به انبار‌های موجود در خیابان لاله‌زار گفت: اگر کسبه علاقه‌مند به خروج انبار خود از محدوده خیابان لاله‌زار باشند ما نیز از آن‌ها استقبال و حمایت خواهیم کرد، زیرا اعتقاد ما این است که محدوده مرکزی پایتخت محل انبار اجناس نیست.

شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که پروژه بهسازی خیابان لاله‌زار تا چه زمانی به طول می‌انجامد گفت: پروژه بهسازی خیابان لاله‌زار باید با صبر و حوصله بخش به بخش انجام شود و پیش‌بینی ما این است ظرف مدت ۳ ماه پروژه بهسازی خیابان لاله‌زار تکمیل شود.

انتهای پیام/

 تکمیل پروژه بهسازی خیابان لاله زار تا ۳ ماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار