عاقبت غرق شدن در تلفن همراه در ایستگاه مترو! + فیلم

دختر جوانی که در ایستگاه مترو تمام هوش و حواسش غرق بازی با تلفن همراهش شده بود، پس از رسیدن قطار در سکوی مخالف بر اثر اشتباهی عجیب دچار حادثه شد.

چک کردن تلفن همراه در سکوی ایستگاه قطار حادثه ساز شد! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر جوانی که در سکوی ایستگاه مترو مشغول بازی با تلفن همراهش بود، پس از رسیدن قطار در جهت مخالف ایستگاه دچار حادثه شد. این دختر به علت پایین بودن سرش در حالی که کاملا غرق بازی با تلفن همراهش شده بود پس از توقف قطار در جهت مخالف ایستگاه، شروع به حرکت به جلو کرد و ناگهان به داخل محدوده ریل سقوط کرد. 

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه مترو تهیه شده، چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از توقف قطار در ایستگاه در حالی که این دختر به علت پایین بودن سرش تصور می‌کند که قطار در مقابل او متوقف شده است، ناگهان به جلو حرکت کرده و روی ریل سقوط می‌کند.

بنا به اعلام سخنگوی ایستگاه متروی مادرید خوشبختانه در این حادثه به این دختر جوان آسیب جدی وارد نشد. با این حال سخنگوی ایستگاه متروی مادرید از مسافران خواست که در هنگام حضور روی سکوها و حین چک کردن تلفن‌های همراه خود مراقب قطارهای در حال ورود به ایستگاه باشند.

یکی از نکات مهمی که کاربران تلفن همراه باید همیشه در نظر داشته باشند استفاده نکردن از آن در مکان‌های خطرناکی مانند خیابان، ایستگاه‌های قطار، مترو  یا هنگام سوار شدن پله برقی است؛ چرا که احتمال وقوع حادثه در این مکان‌ها برای فرد بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

چک کردن تلفن همراه در سکوی ایستگاه مترو حادثه ساز شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.