سرهنگ مسن آبادی خبر داد؛

بازداشت سارقان و مالخر خودرو در امین آباد

رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو و یک مالخر اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حیدر مسن آبادی رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشابه از خودرو‌های اهالی محله امین آباد، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و در تحقیقات پلیسی، سرنخ‌هایی از حضور یکی از مالخران حرفه‌ای که پیش‌تر نیز بار‌ها توسط همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود، به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه این مالخر که انباری در محدوده کلانتری بود، شناسایی شد، گفت: با هماهنگی‌های قضایی، تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاهش اعزام و موفق شدند علاوه بر مالخر، ۲ متهم را که همراه وی در حال اسعمال مواد مخدر بودند، دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید: بازداشت سارق و مالخر موتورسیکلت در محله تهران نو


کلانتر محله امین آباد با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از این ۲ متهم کیفی حاوی مدارک شناسایی یکی از شهروندان کشف شد، اظهار داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این ۲ فرد سارق خودرو بودند و ضمن سرقت خودرو، مدارک هویتی شهروندان همراه آنان است.

رئیس کلانتری امین آباد اظهار داشت: ۲ سارق مدعی بودند یک دستگاه خودرو سواری پراید را سرقت و برای مالخر آورده‌اند تا به ازای آن وجه نقد و یا مواد مخدر دریافت کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر خودرو پراید، ۳ خودرو دیگر نیز در آن محل پارک شده بود، افزود: تیم اعزامی به محل، پلاک‌های انتظامی خودرو‌ها را استعلام که در استعلام گرفته شده، مشخص شد که هر ۳ خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

سرهنگ مس آبادی تصریح کرد: هر ۳ متهم به همراه خودرو‌های کشف شده به کلانتری منتقل و هر سه متهم به سرقت خودرو‌ها و سپس مالخر آن و فروش قطعات سرقتی اعتراف کردند.

انتهای پیام/

۲ سارق لوازم خودرو و یک مالخر اموال سرقتی به دام افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار