امنیت حال حاضر کشور به دلیل وجود ولایت است

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: امنیت حال حاضر کشور به دلیل وجود ولایت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی استاد حوزه ودانشگاه عصر دیروز در جمع عزاداران امام رضا (ع) کاشانی با بیان اینکه مامون سعی کرد با مهاجرت امام رضا (ع) به مرو باعث مشروعیت به حکومت خود شود، اظهار داشت: البته مامون برای رسیدن به این هدف خود با شکست مواجه شد.

او با اشاره به حضور امام رضا (ع) در هنگام مهاجرت به مرو در شهر‌های مختلف ابراز داشت: امام رضا (ع) با حضور در نیشابور و تلاوت حدیث سلسه الذهب، تنها راه نجات مردم از ظلم و رسیدن به سعادت را ولایت و پیروی از ائمه دانست.


این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسجد به عنوان خانه خدا در دین اسلام تصریح کرد: مسجد در هر محله و شهر باید محلی برای گره گشایی از کار و مشکلات مردم باشد.

او از لزوم ایجاد صندوق قرض الحسنه، کتابخانه، سالن اجتماعات و ... در مساجذ سخن گفت و تصریح کرد: لازم است مساجد در هر شهر و محله به عنوان یک پایگاه اجتماعی شناخته شوند.


صابری اراکی با اشاره به اهمیت تبعیت از، ولی فقیه در دین مبین اسلام افزود: ستون دین نماز است، ولی نماز بی ولایت نتیجه‌ای جز انحراف برای فرد ندارد.

او با بیان اینکه داعش و وهابی و سلفی‌ها هم نماز می‌خوانند، اظهار داشت: نتیجه قرائت بی ولایت توسط داعش و وهابی ها، قتل و خون ریزی توسط آنهاست.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وجود گرانی و اوضاع بد اقتصادی در جامعه گفت: با وجود همه مشکلات نعمت امنیت در جامعه را نباید نادیده گرفت.

او با اشاره به آشوب‌های رخ داده در بعضی از کشور‌های همسایه و منطقه اظهار داشت: امنیت کنونی کشور ما به دلیل وجود ولایت است.

صابری اراکی با بیان اینکه نتیجه وجود ولایت در هر فرد و جامعه هدایت و سعادت آن فرد و جامعه است افزود: شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی همه تربیت شده مکتب ولایت و رسالت هستند.

انتهای پیام/م

 

نماز بی ولایت نتیجه ای جز انحراف برای فرد به همراه ندارد

برچسب ها: ائمه اطهار ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار